CFW er klar med ny digital strategisk partner

Copenhagen Fashion Week er klar til at løfte niveauet for den digitale og sociale medietilstedeværelse gennem samarbejde med digitalt agentur.

Grundlæggerne bag agenturet Social Zoo, Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt, skal for fremtiden udvikle en ny digital strategi for Copenhagen Fashion Week. Begge har de stor erfaring med tv og sociale meder og skal under modeugen i februar være vært for en gruppe af internationale gæster.

”Det er kun naturligt, at et internationalt megaevent som Copenhagen Fashion Week følger med den digitale bevægelses hastige tempo. Og jeg kan ikke komme i tanker om nogen bedre til at lede den strategiske proces for os end den stærkeste danske internationale profil, Pernille Teisbæk,” fortæller CEO for Copenhagen Fashion Week, Eva Kruse.

Social Zoo er specialiseret indenfor sociale medier og influencer-marketing og har en bred erfaring med den internationale modeelite. Om samarbejdet fortæller duoen:

”Vi er begejstrede for partnerskabet med Copenhagen Fashion Week og arbejder tæt sammen med teamet for at være i stand til at løfte den digitale SOME-tilstedeværelse og øge den internationale opmærksomhed omkring Copenhagen Fashion Week.”

Næste modeuge i København finder sted fra den 1. til den 3. februar.