Herrebrandet får en ny Design Director med ombord.
En ny æra for Les Deux er begyndt.
Sådan lyder det fra herrebrandet selv i forbindelse med ansættelsen af Kristopher Haigh, der har sat sig i stolen som Design Director.
Den nye designchef tiltræder stillingen med stor erfaring fra ledende designroller hos modebrands som Gap og Banana Republic. Hos Les Deux får han en vigtig og strategisk rolle i brandets internationalisering og positionering.
“Fokus på internationaliseringen har været årsagen til vores næste step. Vi har kigget efter en international personlighed med erfaring, og Kristopher har både designet headwear for Louis Vuitton og været Design Director for Gap og Banana Republic. Han er bosiddende i London, hvor han vil arbejde i et split mellem vores hovedkontor på Frederiksberg og kontoret i London,” lyder det fra brandet adm. dirketør, Andreas Von Der Heide til TØJ, som fortsætter:
“Mathias, som tidligere har været designer for os, forsætter i en hybrid mellem design og marketing, men nu med et større ansvarsområde i marketing, hvor han får et ambitiøst team under sig og skal sørge for at brandet ses og kommunikeres ens på tværs af grænser.”
Foto: Les Deux