Masai får ny direktør

Der sker mange ændringer ved det danske modebrand Masai. Senest har virksomheden fået ny direktør.

Det er kun et par måneder siden, at modevirksomheden offentliggjorde to nye spillere i ledelsen og et nyt logo, som knytter sig til brandets internationale rejse. Dengang skrev Masai, at ændringerne skete som et led i et større strategisk arbejde i virksomheden.

Det var henholdsvis Lene Louderback, der tiltrådte stillingen som kreativ chef og chefdesigner, mens Christina Strunge fik stillingen som International Head of Marketing.

Nu sker der yderligere ændringer i toppen. Modevirksomheden har nemlig fået en ny kandidat på topposten. Det fremgår af CVR-registret.

Det er nu Margaret Mcdonald, der sidder ved roret i virksomheden og Sune Bjerregaard, der har siddet på topposten siden 31. august 2012, træder dermed ud af direktionen i Masai.

Ligesom Margaret Mcdonald overtager direktørposten efter Sune Bjerregaard, så overtager hun også posten som bestyrelsesformand i virksomheden.