Der sker mange ændringer ved det danske modebrand Masai. Senest har virksomheden fået ny direktør.

Det er kun et par måneder siden, at modevirksomheden offentliggjorde to nye spillere i ledelsen og et nyt logo, som knytter sig til brandets internationale rejse. Dengang skrev Masai, at ændringerne skete som et led i et større strategisk arbejde i virksomheden.

Det var henholdsvis Lene Louderback, der tiltrådte stillingen som kreativ chef og chefdesigner, mens Christina Strunge fik stillingen som International Head of Marketing.

Nu sker der yderligere ændringer i toppen. Modevirksomheden har nemlig fået en ny kandidat på topposten. Det fremgår af CVR-registret.

Det er nu Margaret Mcdonald, der sidder ved roret i virksomheden og Sune Bjerregaard, der har siddet på topposten siden 31. august 2012, træder dermed ud af direktionen i Masai.

Ligesom Margaret Mcdonald overtager direktørposten efter Sune Bjerregaard, så overtager hun også posten som bestyrelsesformand i virksomheden.