Message-brands opruster på PR-fronten

Hos Messages’ brands Mbym og Global Funk har de netop ansat nye kræfter til arbejdet med PR. Den nye PR Manager kommer med erfaring fra PR-bureau og som personlig assistent for anerkendt dansk influencer.

Den 7. august 2020 tiltrådte Frederikke Thiberg i stillingen som national og international PR Manager for de to modebrands Mbym og Global Funk, som ejes af Message.

Frederikke Thiberg kommer til at have ansvar for PR og sociale medier samt generel styrkelse af de to brands DNA.

”Jeg ser frem løfte det visuelle udtryk og kommunikation, styrke netværk og community samt formidle de to brands budskaber med de forskellige kollektioner gennem kampagner og events,” forklarer Frederikke Thiberg til TØJ.

Den nye PR Manager kommer med forskelligartet erfaring inden for området. Tidligere har hun arbejdet med influencers, aktiveringer, events og showrooms hos PR-bureauet 9Communication, tidligere 9PR, arbejdet for Lulu Henckel hos YouHeShe og som personlig assistent for influencer Emili Sindlev.

I dag forhandles Mbym i mere end 700 butikker rundt om i verden og er en del af Message, som har 33 multibrand-butikker fordelt i Danmark og Norge – senest Sandvika, som åbnede i april.

 

Foto: Mbym