Det danske accessoriesbrand Depeche ansætter en ny, erfaren profil, som skal bidrage til at skabe endnu større vækst i virksomheden.

De sidste par år har stået i vækstens tegn hos det danske accessoriesbrand Depeche – både i Danmark, men også i brandets eksportlande. Nu ansætter brandet en ny international salgschef, der skal bidrage til endnu mere vækst i virksomheden.

Det er Thomas Kingo, der bliver den nye spiller på salgsteamet. Udover at sikre en endnu større vækst i virksomheden, skal Thomas Kingo også have fokus på nærværende relationer til virksomhedens Key Accounts samt samarbejdspartnere.

Thomas Kingo tiltræder stillingen med en stor styrke inden for især salg og et solidt kendskab til modebranchen, hvor han de sidste syv år har haft stillingen som salgsansvarlig på Dranella.

Nu ser Thomas Kingo dog frem til den nye udfordring hos Depeche.

”Jeg glæder mig meget til at indgå i et passioneret team som Depeche og arbejde videre med den positive proces og udvikling, som allerede er sat i gang. Depeche har et kæmpe potentiale, og jeg er stolt over at få muligheden for at arbejde med så fedt et brand, der har en stærk dna,” siger den nye salgschef i en pressemeddelelse.

Thomas Kingo er tiltrådt stillingen hos Depeche fra den 1. april 2019.