By Malene Birger satser stort på vækst i udlandet og henter derfor flere stærke internationale profiler til virksomheden.
Som led i By Malene Birgers internationale vækststrategi henter modebrandet fire erfarne internationale brancheprofiler til virksomheden. Det oplyser brandet i en pressemeddelelse.
I det kommercielle team ansættes Hugo Mills som Head of Sales: Hugo Mills kommer direkte fra stillingen som Head of Sales hos Victoria Beckham.
Nicholas Parnell ansættes i stillingen som Online Wholesale Manager efter en stilling ved det britiske brand Varana, og Holly Snell, der kommer fra en stilling som Buyer & Merchandiser for RTW & Shoes hos Gucci, sætter sig i stolen som Omnichannel Buyer og Merchandiser hos By Malene Birger.
Også på bæredygtighedsfronten opruster By Malene Birger med ansættelsen af Adolf Modin som Head of Sourcing, Development & Production. Han kommer senest fra en stilling som Head of Studio hos det danske modebrand Stine Goya. Det betyder samtidig, at Mette Tvilling Johansen, der før sad som Head of Production & CSR, nu får titlen som Head of CSR & Sustainability.
Om ansættelserne siger By Malene Birger-CEO, Ellen Dixdotter:
“Vi er på en ambitiøs international rejse, og med disse nye profiler samt deres tidligere erfaringer er vi godt rustet til at tage de næste skridt på vejen.”
I pressemeddelelsen oplyser By Malene Birger desuden, at brandet inden for de sidste par måneder har indgået aftaler med internationale nøglekunder som Harrods, Seense, The Frankie Shop og Tomorrowland.
Foto: By Malene Birger