Det danske accessoriesbrand lader ikke coronakrisen sætte en stopper for fremtidige ambitioner. Nu opruster Markberg med en E-commerce Manager med henblik på at øge onlinesalget.

Der har den seneste tid været flere ting at glæde sig over hos det danske accessoriesbrand Markberg. Foruden virksomhedens anden Gazellepris sidste år, kunne Markberg fejre endnu et tilfredsstillende årsregnskab med vækst på både top- og bundlinje.

Også i coronakrisen har accessoriesbrandet formået at holde gejsten oppe, selv om skyerne har hængt lavt. I april kunne virksomheden blandt andet fortælle om et nyt digitalt koncept, der førte til en fordobling af trafikken på brandets sociale medier under krisen.

Nu opruster Markberg med en E-commcerce Manager med henblik på at styrke brandets e-commerce appearance og øge væksten for Markbergs onlinesalg. Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Vedkommende, der får til opgave at løfte Markbergs e-commerce strategi, er Martin Vad Jespersen. Martin Vad Jespersen har tidligere været ansat som konsulent hos online bureauet Impact og kommer direkte fra en stilling hos Zizzi som CRM Manager.

Ansættelsen af Martin Vad Jespersen sker med store forventninger hos den adm. direktør i Markberg, Rune Klemmesen.

”Ansættelsen af Martin sker som et led i Markbergs strategi om markant øget vækst på e-commerce området med særligt fokus på udlandet. Vi er overbeviste om, at han med erfaring som både konsulent, intern e-commerce og CRM Manager er den helt rette mand til at løfte os til næste niveau,” fortæller han i pressemeddelelsen.

Martin Vad Jespersen kommer til at have ansvaret for alle Markbergs aktiviteter vedrørende online salg og drift af alle online salgskanaler. Han tiltrådte stillingen som E-commerce Manager den 2. juni 2020.

 

Martin Vad Jespersen

 

 

Foto: Markberg