Det danske skobrand Billi Bi varetager nu selv virksomhedens PR og marketing.
Det danske skobrand Billi Bi, som er en del af virksomheden Fransi A/S, der sidste år kunne fejre 25 års jubilæum, har pr 1. november ansat Pauline Nordahl Laudrup til at varetage brandets PR og marketing. Det oplyser Billi Bi i en pressemeddelelse.
”Jeg ser frem til at dykke ned i virksomheden, der har eksisteret i mere end 25 år. Jeg ser det som et stort privilegium at få lov til at arbejde med så dygtige og dedikerede mennesker, som står bag Billi Bi. Jeg glæder mig til at skabe endnu mere opmærksomhed omkring Billi Bi og samtidig styrke den digitale strategiske kommunikation,” udtaler Pauline Nordahl Laudrup.
Formålet med ansættelsen er at styrke Billi Bis brandpositionering og tydeliggøre virksomhedens dna i både ind- og udland, lyder det i pressemeddelelsen, og Pauline Nordahl Laudrups primære opgaver vil ligge i brandets PR- og social media-aktiviteter. Endvidere bliver hun ansvarlig for at udvikle og udføre Billi Bis overordnede kommunikationsstrategi.
Med ansættelsen rykker Billi Bi sin PR og marketing in-house.
”Vi har valgt at tage vores PR og marketing in-house, så vi nemmere kan skabe en mere strømlinet og rød tråd i vores strategi og kommunikation. Vi er glade for at kunne byde Pauline velkommen til teamet, og sammen kunne styrke vores digitale kommunikation,” udtaler kreativ direktør i Billi Bi, Carsten Friis.
Pauline Nordahl Laudrup har tidligere været ansat freelance som tekstforfatter og som kommunikationsansvarlig for netværksstedet Klub.