Sparkz Copenhagen ansætter ny Sales Manager med målet om forbedring af og større markedsandele inden for B2B-salg.

Den 1. december tiltrådte Miklas Bang-Sørensen rollen som ny International Sales Manager hos Sparkz Copenhagen. Ansættelsen af Miklas Bang-Sørensen sker som led i Sparkz Copenhagens strategi om at øge fokus på B2B-salg og styrke samarbejdet med deres engroskunder globalt.

”Jeg glæder mig utrolig meget til at løfte vores samarbejde med både nuværende og nye B2B-kunder, og med Miklas i spidsen for dette projekt er jeg ikke i tvivl om, at dette vil lykkes,” udtaler Torben Olsen, direktør for Sparkz Copenhagen, i en pressemeddelelse.

Den nye Sales Manager har tidligere arbejdet hos Wood Wood, Samsøe Samsøe og Han Kjoebenhavn, og han er uddannet inden for Brand & Communication Management fra CBS.

Sparkz Copenhagen blev stiftet i 90’erne, og virksomheden har udviklet sig fra denim- og strikvirskomhed til fire årlige ready-to-wear kollektioner til kvinder.