The New styrker salgsafdelingen med erfaren profil

Der sker meget hos den danske børnetøjsvirksomhed The New for tiden. For nylig annoncerede virksomheden opkøbet af de tre børnebrands, og nu opruster The New salgsafdelingen med en erfaren salgsprofil.

Ambitionerne hos børnetøjsvirksomheden The New er store, og efter annonceringen opkøbet af de tre børnebrands Mikk-Line, Papfar og Move, styrker The New nu salgsafdelingen med en markant salgsprofil.

Morten Damsgaard

Den 3. december 2019 tiltræder Morten Damsgaard stillingen som Sales Manager hos The New, hvor han får ansvaret for salgsafdelingen i børnetøjsvirksomheden.

Ifølge en pressemeddelelse fra The New er Morten Damsgaard, som de seneste otte år har været Sales Manager hos børnetøjsbrandet Molo, den rette til at sikre international vækst dels ved at fokusere på eksisterende markeder og dels ved at udvide kendskabet til de forskellige brands i udlandet.

”Morten Damsgaard er den helt rette for os. Han er stærk og meget afholdt i branchen. Hans meget loyale og engagerede forhold til kunderne mener vi kan bidrage til en endnu stærkere position på markedet. Vi er sikre på, at Morten kommer til at have en afgørende rolle for vores videre vækst,” udtaler direktør hos The New, Chris Lützen Petersen.