Brands

Nyt fra alle brands i modebranchen. Følg med her når den enkelte virksomhed har nyt om et brand i modebranchen.

Mado x Soft Gallery: Børnevenligt, fantasifuldt og kunstnerisk samarbejde

Mado, der producerer designprodukter til børn, og børnetøjsbrandet Soft Gallery har indgået et samarbejde.

Mos Mosh indvier showroom og dropper CIFF

På baggrund af nye ønsker til plads og placering har Mos Mosh i år valgt at indvie et helt nyt showroom under modeugen i København. Den sædvanlige stand på modemessen CIFF er derfor droppet.

Modebrand præsenterer nyt shopping-koncept

Modebrandet Gai+Lisva har skabt et helt nyt koncept, der kombinerer harmoni, simplicitet og naturlige materialer med shopping.

H20Fagerholt løfter sløret for nyt medarbejderteam

Det nye brandt H20Fagerholt står nu klar med sit team af medarbejdere, hvor flere erfarne brancheprofiler har fået plads.

Plus size-brand får en søster

Den danske modekoncern Ball Group, som står bag mærket Zizzi, lancerer et nyt, boheme inspireret plus size-brand.

Dansk accessoriesbrand træder ind på det europæiske marked

Det danske accessoriesbrand Hvisk udvider forretningen til det europæiske marked og er allerede nu i fuld gang med ekspansionen i flere lande.

Cero-Etage går kunstens vej

Den danske modevirksomhed Cero-Etage præsenterer på de kommende skandinaviske og internationale modemesser en limited edition med print af den vietnamesiske kunstner Phuc Van Dang.

Melton lancerer regntøj af plastikflasker

Hos den danske børnetøjsvirksomhed Melton er der fuld fokus på omtanke for miljøet. Derfor præsenterer brandet til AW 19-sæsonen en ny regntøjskollektion, som er produceret af plastikflasker fra verdenshavene.

Moss CPH lancerer nyt high-end brand

Moss CPH lancerer et helt nyt high-end brand til kommende messer. TØJ har talt med adm. direktør og medejer Anders Freund om lanceringen og forventningerne. 

Ungt herretøjsbrand i markant vækst udvider

Det unge aalborgensiske herretøjsbrand Shaping New Tomorrow udvider til nye markeder. En international ekspansionsplan er blevet fremrykket seks til otte måneder.

Ejerskifte hos Randers Handskefabrik

Verdens ældste og Skandinaviens sidste handskefabrik, Randers Handskefabrik, gennemfører nu et længe ventet ejerskifte. 

Bestseller øger bæredygtigt fokus med ny strategi

Modegiganten Bestseller har netop lanceret ny bæredygtig strategi og lover, at i 2025 skal 30 procent af den bomuld, som bruges i koncernen, være økologisk.