Verdens største smykkevirksomhed Pandora lancerer et nyt look, nyt retailkoncept og nye samarbejder.

Smykkegiganten Pandora er klar med en større relancering af brandet, der indebærer et nyt look, der blandt andet betyder et opdateret logo og monogram samt et helt nyt retailkoncept på alle platforme – både fysiske butikker og online. Virksomhedens nye repræsentative farve bliver pink, og Pandora håber, at det vil være med til at øge brandets relevans på smykkemarkedet.

“Since the launch of the Moments platform in year 2000, Pandora has built the best known jewellery brand in the world by allowing consumers to emotionally connect with their jewellery through co-creation and self-expression. Today we strengthen this core proposition with a complete renewal of our entire consumer experience,” udtaler Pandoras CEO Alexander Lacik.

Med det nye look forsøger Pandora at udvide målgruppen til at inkludere flere yngre forbrugere end tidligere. Dette håber virksomheden også at opnå gennem samarbejde med unge prominente navne som Millie Bobby Brown og Georgia May Jagger. Derudover samarbejder smykkevirksomheden med Warner Brothers om kollektioner ud fra Harry Potter og Frozen-universerne.