GROUP 88 A/S

Log ind og se placeringen på top150
Afkastningsgrad Tilfredsstillende
Soliditetsgrad God
Likviditetsgrad God
Firmanavn GROUP 88 A/S
Adresse Pilestræde 2, 1112 København K
Stiftelsesdato 26-06-2001
Selskabskapital 3.000.000
Antal ansatte 100-199
Website Få et link på din virksomhedsprofil


GROUP 88 A/S

EjereJ & S MØLLER ApS (Ejerandel: 10%, Stemmeret: 10%)
MARIUS MØLLER HOLDING ApS (Ejerandel: 33.33%, Stemmeret: 33.33%)
THOMAS MØLLER HOLDING ApS (Ejerandel: 33.33%, Stemmeret: 33.33%)
Reelle ejereThomas Elias Møller (Ejerandel: 45%, Stemmeret: 45%)
Marius Emil Møller (Ejerandel: 44%, Stemmeret: 44%)


Nøglepersoner
Adm. direktørThomas Elias Møller
DirektionThomas Elias Møller
Marius Emil Møller
BestyrelseSusanne Møller (Formand)
Henrik Ypkendanz
Jan Holger Elias Møller
Thomas Elias Møller
Marius Emil Møller

GROUP 88 A/S

    2019 PDF 2018 PDF 2017 PDF
Resultatopgørelse
Omsætning356.906.000 DKK-- 
Bruttofortjeneste90.635.000 DKK65.003.792 DKK57.398.562 DKK 
Afskrivninger10.729.000 DKK7.197.835 DKK6.698.471 DKK 
Driftsresultat21.837.000 DKK11.014.402 DKK10.481.407 DKK 
Resultat før skat21.623.000 DKK9.809.045 DKK8.867.119 DKK 
Årets resultat17.667.000 DKK8.040.164 DKK6.925.102 DKK 
Udbytte0 DKK0 DKK- 
Aktiver
Samlede aktiver234.165.000 DKK178.639.412 DKK144.945.840 DKK 
Anlægsaktiver75.073.000 DKK63.525.060 DKK51.149.235 DKK 
Grunde og bygninger--- 
Omsætningsaktiver159.092.000 DKK115.114.352 DKK- 
Varebeholdning116.923.000 DKK81.901.098 DKK54.020.633 DKK 
Varedebitor12.422.000 DKK11.988.264 DKK9.263.319 DKK 
Likvider8.000.000 DKK5.635.259 DKK7.144.485 DKK 
Passiver
Egenkapital52.430.000 DKK39.081.675 DKK31.273.812 DKK 
Ansvarlig lånekapital--- 
Hensættelser1.095.000 DKK-- 
Langfristet gæld33.866.000 DKK29.592.973 DKK3.902.864 DKK 
Kortfristet gæld146.774.000 DKK109.964.764 DKK109.769.164 DKK 
Balance234.165.000 DKK178.639.412 DKK144.945.840 DKK 
Nøgletal
Dækningsgrad--- 
Overskudsgrad0%0%0% 
Afkastningsgrad8%5%5% 
Likviditetsgrad188%179%- 
Soliditetsgrad22%22%22% 
Egenkapitalforrentning0%0%0% 
Antal ansatte112880 

De viste nøgletal er indberettet digitalt til CVR af firmaet, og der kan derfor opstå fejlindberetninger og unøjagtigheder i forhold til firmaets PDF-regnskab.

Søger du/I den helt rette kandidat med interesse og afsæt i modebranchen?

Kontakt support for at høre mere om mulighederne og få jobopslag her og på jobs i modebranchen.

Stigende regnskabstal hos luksusvirksomhed

Dansk luksusvirksomhed slutter regnskabsåret 2018/19 af med markant højere tal på bundlinjen. På trods af den positive udvikling er det samlede resultat dog ikke bedre end forventet.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.





[thb_gap height="10"]

Privacy Preference Center