Nature ApS

Log ind og se placeringen på top150
Afkastningsgrad Meget god
Soliditetsgrad Meget god
Likviditetsgrad Meget god
Firmanavn Nature ApS
Adresse Håndværkervej 4, 6270 Tønder
Stiftelsesdato 06-03-2008
Selskabskapital 125.000
Antal ansatte 2-4
Website Få et link på din virksomhedsprofil


Nature ApS

EjereThomas Tygesen Holding ApS (Ejerandel: 100%, Stemmeret: 100%)
Reelle ejerePeter Tygesen (Ejerandel: 33.33%, Stemmeret: 33.33%)
Claus Tygesen (Ejerandel: 33.33%, Stemmeret: 33.33%)
Thomas Tygesen (Ejerandel: 33.33%, Stemmeret: 33.33%)


Nøglepersoner
DirektionPeter Tygesen

Nature ApS

    2019 PDF 2018 PDF 2017 PDF
Resultatopgørelse
Omsætning--- 
Bruttofortjeneste3.312.265 DKK4.140.394 DKK534.797 DKK 
Afskrivninger108.824 DKK82.293 DKK0 DKK 
Driftsresultat1.554.906 DKK2.481.318 DKK180.019 DKK 
Resultat før skat1.552.193 DKK2.481.130 DKK32.185 DKK 
Årets resultat1.209.755 DKK2.380.357 DKK32.185 DKK 
Udbytte--- 
Aktiver
Samlede aktiver4.498.992 DKK3.836.807 DKK1.173.799 DKK 
Anlægsaktiver392.374 DKK153.602 DKK51.572 DKK 
Grunde og bygninger--- 
Omsætningsaktiver4.106.618 DKK3.683.205 DKK1.122.227 DKK 
Varebeholdning1.264.393 DKK804.585 DKK258.266 DKK 
Varedebitor1.183.469 DKK1.093.912 DKK513.559 DKK 
Likvider1.060.493 DKK1.284.000 DKK213.685 DKK 
Passiver
Egenkapital3.480.522 DKK2.270.767 DKK-109.590 DKK 
Ansvarlig lånekapital--- 
Hensættelser6.159 DKK3.379 DKK- 
Langfristet gæld37.118 DKK-0 DKK 
Kortfristet gæld975.193 DKK1.562.661 DKK1.283.389 DKK 
Balance4.498.992 DKK3.836.807 DKK1.173.799 DKK 
Nøgletal
Dækningsgrad--- 
Overskudsgrad0%0%0% 
Afkastningsgrad27%62%3% 
Likviditetsgrad551%287%108% 
Soliditetsgrad77%59%-9% 
Egenkapitalforrentning0%0%0% 
Antal ansatte3-- 

De viste nøgletal er indberettet digitalt til CVR af firmaet, og der kan derfor opstå fejlindberetninger og unøjagtigheder i forhold til firmaets PDF-regnskab.

Søger du/I den helt rette kandidat med interesse og afsæt i modebranchen?

Kontakt support for at høre mere om mulighederne og få jobopslag her og på jobs i modebranchen.

En messesæson i lyset af Covid-19

Modebranchen er social, kreativ og visuel – alt sammen noget, som Covid-19 har sat i spændetrøje. Det har fået flere aktører til at tage kampen op, tilpasse sig situationen og søsætte nye initiativer, der vil præge den kommende messesæson.


Fem markante smykketrends 

Læs om fem fremtidige tendenser, der understreger, at et smykke ikke bare er et smykke, men i højere grad bliver en forlængelse af bærerens personlige stil og identitet. Gradvist bliver definitionen af smykker og deres virkemidler udforsket og nyfortolket i takt med at smykkernes evne til at understrege en stemning bliver en mere central del af forbrugernes komplette outfit. Grænserne for smykker bliver udvasket og udefinerbare, mens form, materialer og placering bliver nytænkt, og rammerne for smykker bliver åbnet og giver plads til eksperimenterende sammensætninger samt underlagte betydninger. 


BjørgJewellery: Et råt univers med personlighed og elegance 

Både David Bowie, Madonna og Rihanna har båret den norske kunstner Bjørg Nordli-Mathiesens rå og samtidigt elegante smykker. Men selv om smykkerne allerede nu har opnået stor international anerkendelse fra store stjerneartister, er drømmen stadigvæk at nå ud til endnu flere verden over.  


Modebrand investerer i fremtiden

2019 har været et år med fart på hos det danske modebrand Forét, der på trods af coronakrisen og røde tal på bundlinjen har tiltro til fremtiden.




[thb_gap height="10"]

Privacy Preference Center