Nyeste udgave af TØJ

Det fysiske brancheblad TØJ udkommer 4 gange årligt og du kan her læse indholdsfortegnelsen for den nyeste udgave af TØJ. Alle disse artikler kan du selvfølgelig også læses online, som en del af dit abonnement.

Køb abonnement og få adgang til alle fordelene

Bestil abonnement

TØJ no 3 2017

Indhold

 

04 Leder

08 Modenyt

12 Buzz, Business & Inspiration

18 De nye rebeller
En rebel stiller spørgsmål og står fast på sin mening. Hvis rebellen har fat i noget, skaber dette måske en ny bevægelse.

22 Back to the future – pej trend SS 18
Trendtemaerne til sæsonen SS 18 fejrer de nye rebeller ud fra mantraet: Do something.

32 Stilguide til SS 18
TØJ viser de nyeste kollektioner med afsæt i pej gruppens egne trendtemaer med fokus på SS 18.

50 PBO Men
Det danske herretøjsbrand mener, at stormen i branchen, i kølvandet på krisen, kan rides af, hvis leverandører og butikker står sammen.

54 My Little Curvy Love
Med lanceringen af plus size-brandet har Liv Utzon skubbet til grænserne for, hvad et modebrand kan gøre for sine kunder.

58 Messeoptakt CIFF
CIFF udvikler sig fra sæson til sæson for at følge med tiden og sikre aktualitet, interna-tional bevågenhed samt besøg fra et stigende antal indkøbere og pressefolk.

60 Saint Tropez
Det danske modebrand investerer i hjemme-markedet ved at stille skarpt på forbrugeren, kunderne og brandidentiteten i hele værdikæden.

62 Wood Bird
Det hele skal ikke gå op i tøj og tal for herrebrandet, som lægger vægt på det medmenneskelige og dyrker de gode relationer.

64 Messeoptakt Revolver
Ambitionerne for Revolver er ikke at vokse rent størrelsesmæssigt, men derimod at være skarpere og endnu mere præcise i indhold og profil.

66 Graumann
Designeren Hanne Graumann finder inspiration i vintagetøj og skaber design, der kan holde i flere sæsoner.

68 Project AJ117
Samarbejdet mellem CPH Fashion Pool og designer Charlotte Vadum handler mere om ’a state of mind’ end fashion.

70 Butiksvinduet skal slå nettet
Det iøjnefaldende butiksvindue kan få de forbipasserende til at stoppe op og gå mod butiksdøren i stedet for at slentre upåvirket videre.

76 Unik oplevelse og god service giver loyale kunder
Kundeloyalitet kan opnås på mange andre måder end gennem evindelige fordele, tilbud, rabatter og mailkampagner.

82 Amazon tager sigte på tøjbranchen
Detailgiganten retter nu blikket mod tøjbranchen, og både fysiske og digitale tøjbutikker skal forholde sig til en ny kollega og konkurrent.

84 Brands med en mission
Nye brands vender op og ned på de gamle spilleregler for god branding og introducerer nye tiltag i kampen om kundernes velvilje.

90 Trendinspiration
Hver uge identificerer pej gruppens eget trendteam nye designtendenser. Denne gang om inspiration fra sportsverdenen.

Læs TØJ no 3, 2017 online
(Kræver abonnement)

Tidligere udgivelser

Med dit login kan du også se indholdsfortegnelsen af udgivelserne fra de forgående år og læse TØJ der, hvor du er, på din smartphone og tablet.

Nyheder fra Branchebladet TØJ?

Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.