Nyeste udgave af TØJ

Det fysiske brancheblad TØJ udkommer fire gange årligt, og du kan her læse indholdsfortegnelsen for den nyeste udgave af TØJ.

Alle de nævnte artikler kan du selvfølgelig også læse online, hvis du er abonnent.

Bliv abonnent og få adgang til alle fordelene

Bestil abonnement

TØJ nr. 4 – 2018

08 — Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.

14 — Messekalender
Få et overblik over alle vinterens messer i 2019.

16 — Top 150
Der er fremgang for tredje år i træk i branche¬bladet TØJs årlige Top 150 over modebranchens produ¬center og agenter. Se, hvem der er årets højdespringere og maveplaskere.

36 — Matinique
Interview med Brand Manager Morten Dybdahl
I 45 år har det danske herrebrand holdt sig relevant over for forbrugerne ved kontinuerligt at have fokus på kvalitet, pasform og prisniveau.

42 — Postyr
Interview med Brand Manager Gitte Skaarup
Det nyeste skud på stammen af brands i Bestseller-familien designer til en bestemt stil og personlighed frem for en specifik alder.

48 — Núnoo
Interview med ejer Pia Silfen-Jensen
På blot to år har det fremadstormende danske taskebrand fået stor succes. Nu har taskerne fået selskab af tørklæder, tøj og smykker.

 

STRØMPER

54 — MP Denmark
Kvalitet, egenproduktion og nyudvikling driver den danske strømpeproducent,
hvor strikkemaskinerne stadig arbejder på fuld kraft i Midtjylland.

56 — Dear Denier
Missionen for strømpeproducenten er at tilbyde luksusstrømper og strømpebukser, som har særligt fokus på design, bæredygtighed og holdbarhed.

58 — Falke
Lige siden den familieejede strømpeproducent startede op i 1895, har visionen været at producere strømper i de bedste kvaliteter og med bedst mulig komfort og pasform.

 

60 — Fra storytelling til storyliving
Efter de sociale mediers indtog handler de historier, som brands fortæller, ikke længere om brandet, men om kunden.

 

FARVETRENDS

68 — Colour forecasting
At arbejde med farvetrends handler om at forudse forbrugernes farvebehov, før de opstår, og ramme plet med de rigtige farver.

72 — Résumé
Hos det danske modebrand finder de hovedsageligt inspiration til farver i genbrugsbutikker, magasiner og på de sociale medier.

74 — Knowledge Cotton Apparel
For det bæredygtige herretøjsbrand handler valget af farver om en solid mavefornem¬melse blandet med mange års erfaring og krydret med en evig nysgerrighed.

 

76 — Li Edelkoort
TØJ tegner et portræt af den verdenskendte trend forecaster, som har fået international succes ved at se fremtiden gennem observationer og intuition.

80 — Kerneforretningen på nettet
Nethandel skal fungere lige så godt som den gode købsoplevelse i butikken for at opnå glade, loyale forbrugere.

88 — Stine Sandermann
Mens andre ser uld fra kød- og mælkeproduktionsfår som affald, ser Stine Sandermann det som en brugbar ressource til modetøj.

90 — Er velour stadig aktuelt?
Velour har været et af de mest populære tekstiler de sidste par år, og tendensen ser ud til at fortsætte de kommende sæsoner.

TØJ nr. 4 2018

Læs TØJ nr. 4, 2018 online
(Kræver abonnement)

Tidligere udgivelser

Med dit login kan du også læse udgivelserne fra de forgående år. Du kan læse TØJ der, hvor du er, på din smartphone og tablet.

Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.