Læs online

Nyeste udgivelse

TØJ – Fashion & Business Trends udkommer med et branchemagasin fire gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte magasiner online som en del af dit abonnement. Tilgå den nyeste udgivelse herunder.

Indhold

TØJ - Fashion & Business Trends01 — 2024: Fashion Week Edition

Kort & godt Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.

 

Hvad kommer 2024 til at byde på?

Tre eksperter præsenterer hver deres personlige bud på, hvad de tror vil præge 2024.

 

MESSER

Bliv klar til CIFF

CIFF byder indenfor til én samlet messe til modeugen.

Brandportræt: Ball

Det italienske modebrand Ball, der redefinerede denim i 1970’erne, vender stærkt tilbage med en omfattende relancering.

3 hurtige til 2 indkøbere

Hvad satser butikkerne på i indkøbsprocessen? To butikker fortæller om, hvad der er vigtigt for dem.

Brandportræt: By Basics

Med eksport til 23 lande er By Basics en succesfuld forretning, der arbejder på flere parametre for at skabe en virksomhed uden overforbrug og spild.

3 hurtige til Billi Bi

Carsten Friis, CEO hos Billi Bi, fortæller om deres showroom i Bella Center, og hvad der bliver omdrejningspunktet under messen.

 

Brandportræt: Shaping New Tomorrow

Shaping New Tomorrow er én af modebranchens succesfulde væksthistorier, der på 9. år fortsat buldrer derudad med gazellefart og international ekspansion.

Det sker også til modeugen

Wessel & Vett Fashion Prize har i mere end et årti været en vigtig del af den danske modebranche. Igen i år har de et tæt partnerskab med CPHFW.

Showkalender

Få et overblik over modeugens shows.

På showkalenderen

Won Hundred er den del af den officielle showkalender. Læs, hvorfor det er vigtigt for brandet at afholde show under modeugen.

Bliv klar til Aarhus Fashion Week

Aarhus Fashion Week er flyttet til en ny lokation, hvor indkøberne kan samle alle indkøb på ét sted.

Bliv klar til messerne i Vejle

Salg og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, der afholder Herretøjsmessen i januar og Modemessen i februar.

 

Trend- & farveguide AW 24/25

Der er masser af inspiration i trend- og farve­guiden til sæsonen AW 24/25. Fire trendtemaer
er visualiseret med udvalgte kollektionsbilleder.

 

 

SKO & ACCESSORIES 

Brandportræt: Pernille Corydon Jewellery

Det hele begyndte i et baglokale i Haderslev. I dag er Pernille Corydon Jewellery vokset udover Danmarks grænser.

Brandportræt: Angulus

Siden 1904 har Angulus udviklet, designet og produceret kvalitetssko. Nu har tredje generation overtaget styringen af familievirksomheden.

Sko og accessories AW 24/25

pej gruppens trendteam giver dig her et overblik over de fem vigtigste tendenser til AW 24/25 inden for sko og accessories.

 

KIDS

Kort & godt

Korte nyheder om stort og småt i modebranchen inden for børnetøj.

Brandportræt: Flab

Grundlægger og designer Katrine Laursen gentænker bæredygtighed i lanceringen af sit nye børnetøjsbrand Flab.

Brandportræt: Ver de Terre

Ver de Terre, som betyder regnorm på fransk, markerer sit 30-års jubilæum med generationsfornyelse.

Sæsonens bestseller

En række danske børnebrands fortæller om, hvilken style de tror, vil blive deres bedst sælgende til sæsonen AW 24/25.

 

BRANDING

Skab et attraktivt brand

Spørgsmålet er, om I spilder de fleste af jeres marketingkroner, hvis I ikke får opbygget et stærkt, differentieret og missionsdrevet brand?

Læs artiklerne herBliv abonnent og få adgang her

2024

Udgivelser

Branchemagasinet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent både læse artiklerne fra tidligere udgivelser og den nyeste udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.

No. 1 – 2024
Fashion Week Edition AW 24/25
Udgives 23. januar 2024

No. 2 – 2024
Udgives 16. maj 2024

No. 3 – 2024
Fashion Week Edition SS 25
Udgives 29. juli 2024

No. 4 – 2024
Udgives 27. november 2024