Trine Lundahl fra Aller Media ved, hvordan man som virksomhed bør kommunikere til sin kvindelige målgruppe, når man berører temaer som mode, bolig og livsstil. Gør du? 

Der er forskel på kvinder og mænd. Og netop denne forskel bør din virksomhed tage højde for, når de kommunikerer til sin kvindelige målgruppe. Det mener Trine Lundahl, der er Client Service Director hos Aller Media.

Trine Lundahl har mere end 20 års erfaring inden for reklame- og marketingbranchen, og hun påstår, at kvinder stiller helt andre krav til virksomheders kommunikation end mænd gør.

Gennem sin erfaring med B2C-industrien har Trine Lundahl helt styr på, hvilke kommunikationsgreb din virksomhed med fordel kan benytte sig af for at fange de kvindelige modtagere.

Hun ved, hvor de danske kvinder søger inspiration i forhold til livsstilprodukter og mode – og samtidig kan hun give inspiration til, hvordan din virksomhed kan knytte en tættere relation til de danske kvinder gennem en skarp og målrettet kommunikation, der virker.


Mød Trine Lundahl og mange flere inspirerende foredragsholdere til pej gruppens Trendkonference AW 19/20 i enten København, Herning eller Oslo.

Læs mere om konferencen her