Der er ingen, der vil komme til at kede sig, når CIFF slår dørene op for denne sæsons modemesse, der ligger lige rundt om hjørnet. 

Networking, piercingevents, modeshows, optrædener, oplæg og fester. Det er blot nogle af de aktiviteter, den danske modemesse CIFF kan tilbyde, når de slår dørene op for indkøbere og andre besøgende fra den 7. til den 9. august i Bella Center i København.

Udover ovenstående aktiviteter, der blot er få ud af mange, vil der vanen tro udstille over 2000 brands fra både Danmark og udlandet. Nogle af de mode- og accessoriesbrands, man som indkøber eller besøgende kan lægge vejen forbi, er blandt andet Bruuns Bazaar, Gustav, InWear, Maanesten og Neo Noir.

Som sædvanligt åbnes der også op for besøgende og indkøbere i CIFF Showrooms, hvor over 500 herre-, dame-, sko- og lingeribrands vil holde til på 1. og 2. sal i Bella Center.

Derudover tilbyder CIFF tre specielt kuraterede områder på messen: Crystal Hall, hvor CIFF viser fremvoksende designtalenter, Raven, CIFFs herretøjskapsel og CIFF Raven Special Projects, hvor CIFF tilbyder designere og kunstnere en mulighed for at udforske synergierne mellem mode og andre kreative discipliner.

 

CIFF Youth underholder også

Skal du også vejen forbi CIFF Youth, der ligesom CIFF foregår fra den 7. til den 9. august 2019 i Bella Center i København, bliver der også nok at se til.

Udover de 300 særligt udvalgte børne- og teenbrands, som indkøbere og besøgende kan boltre sig i, vil der på denne messe blandt andet være foredrag, hvor du kan få tips og tricks til at spotte trends. Der vil også være flere ’happenings’ placeret i kalenderen i løbet af de tre messedage, hvor der gives gratis drikkevarer, og hvor der er mulighed for networking med spændende brancheprofiler.

Nogle af de brands som udstiller denne sæson på CIFF Youth er Grunt, Hound, Petit Sofie Schnoor, Soft Gallery og Wheat.

CIFF og CIFF Youth sørger altså uden tvivl for at fuld booket kalender under denne sæsons Copenhagen Fashion Week.