Revolver indtog endnu en gang Forum med en perlerække af både danske og internationale udstillere i skøn forening.  

I Forum, som var et af de tre Revolver venues under modeugen i København, summede det på åbningsdagen, hvor et miks af danske og internationale brands udstillede både på gulvet og balkonen i Forum.

Blandt de udstillere, som igennem en årrække har været en fast del af messen, er det svenske brand Tretorn.

”Vi er rigtig glade for at være på Revolver, for det er en virkelig hyggelig messe – der er altid god stemning,” lyder det fra Amanda Bergkvist, som er Strategic Account Manager hos Tretorn.

Amanda Bergkvist håber, at messedeltagelsen i Forum kan være med til at skabe større opmærksomhed om brandet:

”Tretorn er stadig er forholdsvist lille brand på det danske marked i forhold til både Sverige, Norge og Finland, men vi har flere store kunder i Danmark, som både omfatter outdoor-, sports- og modebutikker.”

 

Foto: Tretorn

Tretorn har de seneste år haft stort fokus på bæredygtighed på både sko og jakker. Eksempelvis bruger brandet naturgummi og neopren i sine sko samt recyclede materialer og nylon waste i sine jakker.

”Udover at fokusere på bæredygtige materialer arbejder vi også løbende med, hvordan vi kan øge holdbarheden på vores regntøj – blandt andet på vores absolutte bestseller, som er vores ’Wings rainjacket,” forklarer Amanda Bergkvist og fortsætter:

”Det kan dog være svært at få fat i de mængder, som vi gerne vil producere vores kollektioner i, og det er derfor en løbende proces at skaffe de bæredygtige kvaliteter, som vi gerne vil producere både sko og jakker i.”

Efter mange onlinemøder og digitale fremvisninger af kollektioner, er Amanda Bergkvist glad for igen at være på en fysisk messe.

”Det er dejligt at møde sine kunder og hilse på andre brands her på messen. Vi var her også sidste år, hvor det var lidt stille, men i år er der mere aktivitet, og man kan mærke, at folk virkelig har glædet sig til at komme på messe igen,” fortæller Amanda Bergkvist.

 

Angulus debuterer på Revolver

Et af de danske brands, som udstiller på messen i Forum for første gang, er det danske skobrand Angulus. Da TØJ kigger forbi på messens åbningsdag, er der store smil på standen.

”Det har indtil videre været en super positiv oplevelse, og rent brandingmæssigt er det her det helt rigtige sted for os at være,” siger Lise Nørskov, som er Head of Wholesale hos Angulus.

Udover standen på Revolver har Angulus også showroom i Bella Center. Med sin tilstedeværelse på messen i Forum ønsker skobrandet at nå ud til en bredere skare af forhandlere.

”Der er mange, der forbinder Angulus med børnesko. Vi ønsker at udbrede kendskabet til vores dame- og herresko, hvor vi har et rigtig bredt sortiment,” fortæller Lise Nørskov og fortsætter:

”Vi vil rigtig gerne ud i flere livsstilsbutikker med vores dame- og herrekollektioner, og her på messen håber vi selvfølgelig på at få nogle nye kunder.”

Foto: Angulus

Lise Nørskov fortæller, der er booket en del møder til de tre dage, som messen varer, men at der også er flere, der bare dropper ind på standen. På åbningsdagen var der primært danske indkøbere, men også indkøbere fra de øvrige skandinaviske lande samt Tyskland.

”Den trafik, som vi har oplevet på førstedagen, må gerne fortsætte – og gerne med lidt flere internationale besøgende. Vi er allerede blevet bekræftet i, at vi er det rigtige sted, for kvaliteten af indkøbere har været høj, og det har været de rigtige, der har været forbi standen,” lyder det fra Lise Nørskov.

 

Blåt blikfang hos Marc O’Polo Denim

 Blandt de nye udstillere på Revolver-messen finder man også Marc O’Polo Denim, hvis tøjkollektioner er målrettet de unge forbrugere. På messen havde brandet skabt et blåt blikfang, hvor både gulv og vægge var helt blå, i den ene ende af balkonen i Forum.

”Design-DNA’et hos Marc O’Polo Denim er kendetegnet ved at være ungt og urbant streetwear til de yngre mænd og kvinder,” fortæller Sarah Wischniowski, som er Area Manager Denim Women hos det tyske brand.

Foto: Marc O’Polo Denim

Kollektionerne fra brandet består af både denim styles, kjoler og streetwear. Brandet har allerede godt fat i det tyske hjemmemarked og oplever ligeledes vækst på en række andre markeder, blandt andet USA, Sverige, Finland, UK og Frankrig.

”Vi vil rigtig gerne vækste internationalt, herunder på det danske marked, og derfor håber vi, at vi skaber opmærksomhed om brandet ved at udstille på Revolver,” forklarer Sarah Wischniowski og tilføjer, at brandet både er interesseret i at komme ud i multibrandbutikker samt shop-in-shop-løsninger i stormagasiner.

På messen præsenterede Marc O’Polo Denim ligeledes et designsamarbejde med det ikoniske brand Kangol, som lander i butikkerne i april 2023.

”Det er første gang, at Marc O’Polo Denim indgår et samarbejde med et andet brand. Kollektionen har et sporty vintagelook, som helt sikkert vil appellere til de yngre forbrugere,” lyder det forventningsfuldt fra Sarah Wischniowski.

Foto: Marc O’Polo x Kangol