CIFF byder nu beautybrands velkommen til messens 30-års-jubilæum i februar 2023. Tiltaget er et led i udviklingen af CIFF som 360-graders forretningspartner indenfor fashion og lifestyle. Her introduceres nemlig et helt nyt lifestyle-område, som blandt andet skal vise kuraterede beautybrands.
”Der har i adskillige år manglet en platform for beauty i stil med den, vi har haft for fashion. En platform, som kan hjælpe især nordiske beautybrands med at positionere sig på det internationale marked,” siger direktøren for CIFF, Sofie Dolva, og uddyber i en pressemeddelelse:
”I langt de fleste, toneangivende koncept- og detailbutikker kloden rundt finder du både tøj, accessories og beauty side om side, og den mere holistiske tilgang til mode som blot én ud af flere lifestyle-strømninger skal vi selvfølgelig kunne gribe og understøtte.”
Beautybrands, der skiller sig ud
Der er i særlig grad tale om skandinaviske brands, som skiller sig ud fra mængden – og som hver især rummer et stort, internationalt vækstpotentiale. Der er blandt andet tale om Rudolph Care, Bodyologist, Porcelain perfumery, ToTheMoon, Honey’s Honey serie og Kunkeii.
CIFF – Copenhagen International Fashion Fair – fylder 30 år, når CIFF 60 afvikles i Bella Center den 1., 2. og 3. februar 2023.
Foto: CIFF