Tredje udgave af IFCO – Istanbul Fashion Connection, som afholdes den 8.-11. februar, er fuldt booket. Over 600 udstillere fra hele verden fylder de ni haller i Istanbul Expo Center.

9 haller. 45.000 kvm. 600 udstillere. 25.000 besøgende. Der er bogstavelig talt fuldt hus, når Istanbul Fashion Connection åbner tekstilmessen i starten af februar. Her er udstillere fra hele verden, der viser kollektioner inden for dametøj, herretøj, børnetøj, denim, sportstøj, natkjoler, brudekjoler, lingeri, sokker, læder og pels.

I år byder IFCO på en række nye messetiltag:

THE CORE İSTANBUL: De nyeste kollektioner fra designere fra Istanbul Fashion Week.

IFCO BRANDS: En platform til modebrands, der vil udvide deres internationale netværk af kunder.

IFCO SOURCING: Producenter af internationale modemærker fortæller om deres produktionskapacitet. Der afholdes også internationale foredrag og workshops om emner som modeindustriens udvikling, trends og bæredygtighed.

 

Global spiller i modebranchen

Tyrkiet har længe været en global aktør i modebranchen. IFCO er på den måde en platform til at møde potentielle samarbejdspartnere – med mere end 25.000 besøgende fra over 100 nationer fra alle salgskanaler – fra stormagasiner og butikker til online platforme – fra både Europa til de centralasiatiske markeder. Her er samtidig også kreative indspark og modeshows fra den tyrkiske modescene.

Fotos: PR