Til næste messe skifter Modefabriek kurs. Det nye fokus er for at imødekomme udfordringerne i branchen.
Modefabriek, der afholdes i slutningen af januar i Amsterdam, vil nu kun dedikere messens plads til modemærker og kollektioner, der er til kvinder. Det skriver svenske Habit.
Den nye strategi inkluderer også at tilføje kategorier, der går ud over mode, såsom skønhed, livsstil, accessories, undertøj, størrelsesdiverse og kønsneutrale brands. Derudover vil der også være modeopvisninger på programmet igen.
Caroline Krouwels, administrerende direktør for Modefabriek, påpeger vigtigheden af at imødekomme udfordringerne i en konstant foranderlig verden.
“Modefabriek ville ikke være Modefabriek, hvis vi undgik at tage højde for de aktuelle tendenser. Det, vi gør, mener vi, at vi gør særdeles godt, og modeindustrien trives med at betjene den moderne kvinde,” udtaler hun i en kommentar.
Foto: PR / Modefabriek