Hvordan udvikler sportsindustrien sig som helhed, og hvilke tendenser præger sportsmoden? ISPO er en af verdens største messer i sportsbranchen med fokus på både beklædning og udstyr. 

Den tyske ISPO-messe er et mødested for den internationale sportshandel og huser mere end 2.700 udstillere hvert år, som – fordelt i 16 store haller – præsenterer tendenser og nye produkter for den kommende sæson.

Det internationale mødested arbejder med et bredt spektrum; fra fitness og udendørs trends til den seneste udvikling inden for sportsudstyr.  Dette års fokus vil være på blandt andet bæredygtighed, digitalisering og kvinder inden for sportshandel-industrien.

Læs også: Glade danskere på ISPO

Danske brands valfarter også til messen, og tøjmærker som Kabooki, Miiego og Color Kids deltager.

Med udstillere og branchefolk fra 120 forskellige lande skabe ISPO rammerne for, at både udstillere og besøgende kan opbygge netværk og udvikle internationale forretningsforbindelser.

Messen løber af stablen i München fra den 28.-31. januar 2018.

Læs mere på messens hjemmeside.