Stigende besøgstal, kreative samarbejder, innovative ideer og sæsonpræget inspiration. CIFF Kids har fuld fokus på at skabe en atmosfære, der skal være helt unik for den kendte, københavnske børnemesse.
”Vi regner stærkt med en fortsat stigning i antallet af besøgende og udstillere,” lød udmeldingen fra Kristian W. Andersen, kreativ direktør hos CIFF, om den afholdte CIFF Kids-messe i februar 2018.
Nu står en ny messe for døren, og arrangørerne bag messen lægger sig i selen for – endnu en gang – at kunne modtage flere besøgende og danne rammen om unikt nordisk flair, kvalitetsdesign og en dynamisk stemning.
Et alsidigt program
Beliggende i Forum i hjertet af København præsenterer CIFF Kids over 300 kuraterede brands inden for mode, sko, livsstil og interiør til børn fra hele Skandinavien, Japan, USA, Belgien, Holland og Storbritannien. Derudover vil en række spændende events præge børnemessen i august:
”Vi glæder os til at byde de besøgende velkommen til endnu en spændende messe med både foredrag og paneldebatter, hvor særligt inviterede gæster vil tale om forskellige brancherelevante emner,” fortæller Kristian W. Andersen.
Helt overordnet har messen en ambition om at skabe et afslappet og kommercielt miljø, som omfatter sæsonbetingede projekter og kreative samarbejder, herunder modeshows og trendområder. På CIFF Kids vil pej gruppen alle dage holde foredrag på balkonen om trends og tendenser for SS 19 samt de nye forbrugergenerationer. Som altid afholdes der modeshow i haven foran Forum på augustmessen, og denne gang bliver modeshowet stylet af Katrine Roug, som står bag det danske onlinemagasin Keiki.
Vokseværk i besøgstal
Arrangørerne bag CIFF Kids glæder sig over en stigende interesse fra nye udstillere og besøgende, selv om de tilbagevendende brands og indkøbere selvfølgelig også er et stort aktiv for messen.
”Vi forventer at se en forsat stigning i besøgstallene, og selvfølgelig at nye såvel som gamle besøgende forsat ser CIFF Kids som en messe, hvor de både kan foretage indkøb, netværke og blive inspireret,” forklarer Kristian W. Andersen.
Et fortsat samarbejde med medier og presse rundt om i Europa, samt kombinationen af interessante udstillere og forskellige aktiviteter, skal tiltrække og fastholde det stigende antal interessenter på børnemessen i Forum.
Datoer og åbningstider:
Den 8.-10. august 2018
Onsdag kl. 9.00-18.00
Torsdag kl. 9.00-18.00
Fredag kl. 9.00-17.00
Lokation:
Forum
Julius Thomsens Plads 1
1925 Frederiksberg
For mere information:
www.ciff.dk/shows/ciff-kids/