Grundplanerne omstruktureres og en ny hal introduceres. Premium-messen i Berlin løber af stablen fra den 15. til 17. januar 2019. Læs om messen og de mange nye tiltag.

Den tyske Premium-messe præsenterer i år mere end 1.000 brands – en kurateret portefølje inden for både herre- og kvindemode samt tilbehør. I år forventer messen endvidere mere end 60.000 besøgende.

Messen lægger an til at definere alle de nye branchetendenser og stræber efter at give besøgende en detaljeret oversigt over den internationale modesektor og heraf en god start på sæsonen.

 

Nye grundplaner og tværsegmenter

Premium, der afgoldes fra den 15. til den 17. januar 2019, introducerer for første gang helt nye grundplaner og skaber tværsegmenter baseret på kriterier som pris, image og markedsrelevans. Der vil også blive introduceret en særlig Premium Sophisticated Contemporary-hal med fokus på high-end brands. På den måde søger messearrangørene at skabe et bedre flow i messens opbygning til gavn for de besøgende.

Premium har endvidere fokus på netværksmuligheder for at opbygge internationale samarbejder mellem virksomheder, der kan skabe grobund for nye ideer og visioner. På udstillerlisten finder man brands som Beaumont Organic, Edwin, Sanqvist og Legends. Find hele udstillerlisten her.

Er du nysgerrig? Find flere informationer om messen her.