Den internationale modeplatform Premium er lige om hjørnet, og stormessen kan præsentere 1.800 kollektioner og mere end 1.000 kuraterede brands.

Den tyske messe Premium løber af stablen i næste uge fra den 3. til den 5. juli i Berlin.

Messen lægger an til at definere alle de nye branchetendenser og stræber efter at give besøgende en detaljeret oversigt over den internationale modesektor og heraf en god start på sæsonen.

Læs også: Messeoptakt: Panorama Berlin retter fokus mod retail 

Premium har endvidere fokus på netværksmuligheder for at opbygge internationale samarbejder mellem virksomheder, der kan skabe grobund for nye ideer og visioner.

Denne gang præsenterer messen mere end 1.000 brands og 1.800 kollektioner – en kurateret portefølje inden for både herre- og kvindemode samt tilbehør. I år forventer messen endvidere mere end 60.000 besøgende.

Se de udstillende brands på messen her.


Åbningstider: 
Tirsdag den 3. juli 2018, kl. 10.00-19.00
Onsdag den 4. juli 2018, kl. 10.00-19.00
Torsdag den 5. juli 2018, kl. 10.00-17.00