Storbritanniens største modemesse ønsker at give indkøberen mere end nye materialer, brands og styles. Pure London vil forbedre messens udtryk og program, så de besøgende kan tage endnu mere med hjem i bagagen.
Modemesserne Pure London og Pure Origin finder sted fra den 9. til den 11. februar 2020 i det ikoniske Olympia London, hvor 1.300 dame-, herre- og børnekollektioner fra over 700 brands samt 160 stofleverandører vil være samlet under samme tag.
Ud af de 700 brands kan du opleve 18 danske brands såsom Tif Tiffy, Fransa og B. Young.
Pure London vil i år ændre på modemessens udtryk og stemning ved at skabe en ny grundplan designet til at forene sektionerne og forbedre selve oplevelsen på messen.
Messeprogrammet, som foregår på messens tre scener, vil også blive opdateret for at give de besøgende endnu flere inspirerende indslag på modemessen. For eksempel i form af et spækket foredragsprogram fra nogle af de største aktører i branchen. Foredragene omhandler alt fra bæredygtighed til brug af sociale medier samt trend- og farveforecasting for den kommende sæson.
Pure London ønsker også gøre det nemmere at skabe meningsfulde netværk for alle, som besøger modemessen. Ved hjælp af deres app ’Pure Match’ vil de gøre det lettere at skabe kontakter både før, under og efter messen.