Christian Maibom, medstifter af modemessen Revolver, glæder sig til at tage imod både udstillere og besøgende den 9. august: ”Vi er stolte over den opbakning, som Revolver og Copenhagen Fashion Week har modtaget. Sagt med ydmyghed, så tror vi, at det skyldes vores gensidige beslutsomhed, indsats og vedholdenhed på, at messen og modeugen skulle afholdes denne sæson.”
Selv om coronakrisen i længere tid har sat alting i stå, står Revolver alligevel klar til at byde udstillere og besøgende velkommen til august.
Øksnehallen er endnu en gang venue for sommerens modemesse, og for at kunne overholde kravene om afstand og kvadratmeter pr. besøgende vil Forum derfor også blive taget i brug som en ekstra lokation for messen. Revolver har arrangeret shuttlebusser, der kører mellem de to lokationer.
”Vi er glade for at de danske myndigheder har håndteret Covid-19-situationen så godt, at det er muligt at åbne dørene til SS 21-sæsonen hos Revolver. Denne sæsons messe vil ikke blive som tidligere messer. Formatet vil naturligvis afspejle den nuværende situation i både samfundet og modeindustrien,” siger Christian Maibom, der er medstifter af messen, i en pressemeddelelse.
Revolver har forberedt sig på en række mulige scenarier for denne sæsons messe og som altid haft en tæt dialog med messens udstillende brands.
”Vi har dagligt kommunikeret og talt med vores udstillere. Vi er stolte over den opbakning, som Revolver og Copenhagen Fashion Week har modtaget. Sagt med ydmyghed, så tror vi, at det skyldes vores gensidige beslutsomhed, indsats og vedholdenhed på, at messen og modeugen skulle afholdes denne sæson,” lyder det fra Christian Maibom.
Revolver har indført en lang række nødvendige tiltag, så messen kan afvikles inden for regeringens retningslinjer. Udover et større antal kvadratmeter har Revolver blandt andet lanceret en digital løsning, som skal være med til at forbedre flowet af de besøgende.
Messen har blandt andet udviklet et digitalt kalendersystem, der sammenkoblet med registreringen vil hjælpe både messen og udstillerne med at styre flow såvel som trafik.
Derudover har Revolver udviklet digitale showrooms i samarbejde med tech-virksomheden Traede, der både giver besøgende mulighed for bedre research inden messen, ligesom den giver indkøbere, der er forhindret i at besøge messen på grund af Covid-19, mulighed for at browse og indkøbe varer digitalt. Denne feature bliver integreret med Revolvers eksisterende digitale platform under fællesbetegnelsen ’Revolver Bridge’.
Når Revolver fra søndag den 9. til onsdag den 12. august åbner dørene for besøgende vil det være med et stærkt line-up af udstillende brands.
Velkendte Revolver-udstillere som Henrik Vibskov, Rabens Saloner, Mads Nørgaard Copenhagen, Wood Wood, Soulland, Won Hundred, Just Female, Rodebjer, Hope og ATP Atelier vil blandt andet være at finde på messen til august, men også nye brands er kommet til, herunder Lollys Laundry, Bitte Kai Rand, Pico, Neo Noir og Vernon Sport.
Foto: Revolver