I en verden hvor nye og anderledes koncepter efterspørges, er overskriften for dette års Seek-messe ’Seek unites to trade with love’. Det betyder blandt andet et helt nyt koncept og store omrokeringer.   

Seek-messen har eksisteret siden 2009 og reklamerer med at være Berlins mest progressive, nutidige modemesse. Fra den 15. til den 17. januar 2019 præsenterer Seek mere end 250 kuraterede brands fordelt på segmenterne: moderne herretøj, nye klassikere, streetwear, udvalgt kvindemode, designer-kollektioner og livstilsprodukter.

I forbindelse med 10-års jubilæet introducerer Seek Berlin et helt nyt koncept, Trade Union, som skal skabe et fællesskab omkring det at handle og nå sine mål, både som brand men også som indkøber. Det nye koncept afspejler sig i overskriften til den kommende messe: ‘Seek unites to trade with love’. I Trade Union-området vil indkøberne opleve et langt mere fokuseret udvalg af brands, som skal effektivisere deres besøg på messen. Om konceptet fortæller direktør Maren Wiebus:

”Trade Union har til formål at forbedre forretningsmulighederne for både indkøbere og brands. Vi går væk fra en klassisk konkurrencepræget model. Trade Union handler om at definere et mål sammen – og opnå det i fællesskab.”

For at forstærke det nye koncept omrokeres foyeren Arena Berlin, og resten af messen bliver også videreudviklet.

I en branche og verden, som er i konstant bevægelse, vil Seek forene de mest visionære i branchen. Til messen i januar kan de besøgende opleve brands som Cus fra Barcelona, tyske Fila og Russell Athletic fra Italien.

Find flere informationer om messen og de mange andre udstillere her.