Svenske Odd Molly giver sit syn på den københavnske modeuge og fortæller, hvorfor den skandinaviske modehovedstad er så tillokkende år efter år.

Artiklen er bragt i TØJs Fashion Week Edition AW 20/21

 

Marielle Pantzar, Head of Marketing hos Odd Molly

Hvorfor udstiller I på CIFF?

Da vores største marked er i Skandinavien, så er CIFF den bedste internationale messe for os som brand. CIFF er faktisk vores foretrukne messe i Europa, hvor vi kan møde potentielle kunder. Det er her, vi kan vise vores kommende kollektion både til vores eksisterende kunder og til nye kunder. Det er derfor helt naturligt for os, at det er en messe, som vi prioriterer højt at deltage i. Derudover er der ikke rigtig nogen messer som CIFF i Sverige. Her møder vi i højere grad mange af vores kunder i vores showroom i Stockholm.

 

Hvad kan I godt lide ved den københavnske modeuge?

I al den tid, hvor vi har været med, har modeugen altid opretholdt sin standard. Der er altid en positiv stemning og en atmosfære, der emmer af liv og energi. Det er netop sådan nogle rammer, der giver gode muligheder for os til at møde og interagere med nye kunder. Under modeugen har vi altid møder med en række internationale og skandinaviske kunder, og vi er næsten altid fuldt booket. Det er en af årsagerne til, at vi er så utrolig glade for den københavnske modeuge.

 

Foto: Odd Molly

 

Hvilke nyheder har I med på den kommende messe?

Under messen vil vi præsentere vores AW 20-kollektion. Kollektionen fokuserer på unikke styles, der lader det enkelte individ blomstre. Inspirationen fra kollektionen er udsprunget af klodens centrale elementer, nemlig jord, planter og vand. Vi glæder os utrolig meget til at præsentere vores nye kollektion, da vi er meget stolte af den, så vi håber, at de besøgende vil elske den lige så meget, som vi selv gør.

 

Hvad er jeres forventninger til den kommende messe? 

Messen har for os altid været en god platform, hvor wholesalekunder og leverandører kan forenes og have en værdiskabende dialog. Det håber vi naturligvis på, at vi kan igen i år, og at vi kan deltage i og bidrage med nogle inspirerende møder. Derudover ser vi frem til at møde en masse af vores eksisterende kunder, men vi håber også på at møde nye kunder.

 

Fakta
  • Odd Molly blev etableret i 2002
  • Brandet udstiller for 13. gang på CIFF januar 2020
  • Brandet forhandles i Skandinavien, Finland, England, Tyskland, Spanien, Schweiz og Portugal