Blandt de nye udstillere på Revolver finder man det danske modebrand Hunkøn, som på åbningsdagen havde arrangeret en lille happening ud over det sædvanlige. TØJ mødte den ene af de to kvinder bag brandet, Trine Keseric, til en snak om brandets forventninger til de kommende messedage.

Det er første gang, at modebrandet Hunkøn, som er kendt for sine kollektioner med fokus på farver og print, udstiller på Revolver.

”Vi har været rigtig glade for at være på CIFF, men vi havde lyst til at prøve noget nyt. Samtidig kunne vi godt tænke os at komme i kontakt med nogle andre typer af forhandlere – gerne nogle af dem, der tør lidt og gerne vil skille sig ud,” fortæller Trine Keseric og tilføjer:

”Vores forventninger til messen er derfor, at vi forhåbentlig kan få kontakt med nogle flere internationale kunder – gerne fra hele Europa.”

’Don’t just go with the flow’
Den nye SS 19-kollektion er en fusion mellem ’det vilde vesten’, mexicanske mønstre og californiske pastelfarver, som alt sammen indgyder slow living.

Læs også: Reportage Revolver: Ivan Grundahl har fundet hjem igen

For at skabe lidt ekstra opmærksomhed om den nye SS 19-kollektion havde Hunkøn arrangeret en happening på standen på åbningsdagen med tequila sunrise-drinks og en lidt atypisk pige fra ’det vilde vesten’, som gik rundt på stylter og ivrigt forsøgte at indfange besøgende til standen med sin lasso.

”Vores motto er: ’Don’t just go with the flow’. Med vores lille happening vil vi gerne lave et statement og fejre forskelligheden. Samtidig vil vi gerne vise, at vi nogle gange skal lytte til vores indre djævel, så vi ikke altid følger strømmen,” forklarer Trine Keseric.