Både danske, norske og svenske brands ser frem til ”det fysiske møde, handlen og gode gamle dage i nye rammer”, som netop er det, der kommer til at præge denne sommers udgave af Revolver, lyder det i en pressemeddelelse.

Nedtællingen til sommerens begivenheder er i gang.

Nu giver Revolver branchen endnu en begivenhed at glæde sig til, da augustudgaven vil finde sted i sin fysiske og (næsten) velkendte form i forbindelse med modeugen i København.

Savnet til samme skaber rammerne for den forestående modemesse, hvor det fysiske møde, handlen og drømmen om gamle dage i nye rammer vil være omdrejningspunktet for størstedelen af initiativerne til den kommende afholdelse, skriver Revolver i en pressemeddelelse.

Både tilbagevendende danske, norske og svenske brands har allerede meldt sin ankomst sammen med nye mærker, hvilket allerede nu får modemessen til at melde om næsten fuldt booket.

Dog er der ingen tvivl om, at det bliver lidt anderledes end den modemesse, vi ellers kender. Covid-19 medbringer stadig nogle udfordringer og begrænsninger, understreger Revolver:

”Nogle aspekter bliver udfordrende, mens andre aspekter vil være forfriskende og innovative. Vigtigst af alt er dog, at det er tilpasset situationen. Vi er klar til at gennemføre messen på en sundhedsmæssig ansvarlig måde ved at tage alle nødvendige forholdsregler for at skabe et sikkert sted for både brands og besøgende.”

Revolver afholdes fra den 11. til den 13. august i både Øksnehallen og Forum for at sprede sig og overholde de gældende retningslinjer.

Foto: Revolver