Hvordan får man som virksomhed i livsstilsbranchen overblik over sine investeringer? Chefstrategen hos Danske Bank, Tine Choi, rådgiver virksomheder i at investere i en verden, hvor et tweet kan ændre alt.

Du har sikkert hørt det før: Globalisering, digitalisering og Trumpnomics giver udfordringer, men også muligheder. Men hvordan skal man forholde sig til disse faktorer, når det kommer til de finansielle markeder og investeringer? Det har økonom og chefstrateg hos Danske Bank Wealth Management, Tine Choi, et bud på.

Når Danske Bank rådgiver om investeringer, har det siden 2016 været Tine Choi og hendes team, som har stået bag anbefalingerne. Gennem de seneste 17 år har hun arbejdet i finanssektoren med økonomisk analyse og finansmarkederne – og måske er du stødt på chefstrategen, når hun udtaler sig til medier som Finans og Børsen

Med et skarpt øje for, hvad der rører sig, rådgiver Tine Choi blandt andet om dollarkursen, de nordiske valutaer og andre forhold, som er vigtige for livsstilsvirksomheder.


Mød Tine Choi til pej gruppens Strategikonference den 6. marts 2018.

På Strategikonferencen kan du møde et hav af indlægsholdere, der alle har et relevant perspektiv og/eller personlig erfaring med strategi og navigation i en omskiftelig og krævende fremtid.

Læs mere om Strategikonferencen her.