Personprofil
CEO hos H2OFagerholt: ”Global vækst er mulig i et presset marked”
H2OFagerholt er et etableret og succesfuldt brand på det danske marked. Nu er kodeordet global ekspansion. Men hvordan lykkes man med det, og hvad kræver det? Michael Lillelund er den forholdsvist nye CEO for brandet, der har solid brancheerfaring og er et veletableret navn blandt andet i USA, hvor hans karriere i livsstils- og modeindustrien begyndte. Han er manden, som rimer på ’global vækst’ for mange i branchen.
Årets sidste udgave af TØJ er udkommet
Årets sidste udgave af TØJ er netop udkommet. Her zoomer vi ind på, at der er gået sport i moden og har interviews med bl.a. H2OFagerholt. Vi sætter også spot på influencermarketing, som er det nye mainstream i modebranchen. Glæd dig også til at dykke ned i TØJs Top 150-brancheanalyse.
Less gender in fashion
In Scandinavia, emerging designers and inspirational brands show their versatile and inclusive approaches to gender in fashion.
Joseph Copenhagen: ”Vores fælles værdier er vores levevej”
Iværksætterparret Josephine Havmøller og Aske Lundsgaard har stormende succes med deres farverige styles, der bliver revet væk på få minutter. Men populariteten får dem ikke til at udvide, eskalere eller ansætte. Tværtimod.