Personprofil
Knæk forbrugerkoden i en brændende verden
De nyeste tal fra Mindshares reklameanalyse viser, at reklamebranchen fortsat er udfordret af en kritisk og ansvarligt orienteret forbruger.
Bliv en ægte trendspotter
Trends sælger, engagerer, mobiliserer, skaber, udfordrer og forandrer. Kort sagt påvirker trends alt omkring os. Det vi køber, bruger og anbefaler, og de valg vi træffer hver dag. Med de rette værktøjer kan du lære at spotte trends.
DM&T: Nye messedatoer bør vente
Der er mange, der har reageret på debatindlægget af Nikolai Klausen, direktør i Wear, som TØJ - Fashion & Business Trends bragte i sidste uge. Formålet med debatindlægget var at starte en debat om fremtidige datoer for modeugen. Her kan du læse, hvad Thomas Klausen, direktør i DM&T, mener om emnet.
Milestones - livsfaser hos Mindshare
En moderne forbruger passerer gennem 17 forskellige livsfaser, som karakteriseres ved en bestemt type forbrug. I foråret 2020 har pej gruppen udgivet en bog om livsfaser med titlen ’Fra vugge til krukke’ og som en del af denne, er der eksterne bidrag fra de virksomheder, der har taget livsfasetankegangen til sig. Mediebureauet Mindshare kaster her lys over, hvorfor og hvordan de anvender livsfaserne under segmenteringsværktøjet ’Milestones’.