Personprofil
BabySam: Sådan har vi skabt vækst gennem strategisk innovation
BabySam har aktivt skabt vækst gennem strategisk innovation og kundecentreret tilgang. CEO Kenneth Nørgaard giver indsigt i BabySams rejse og de strategier, der har ført til virksomhedens succes.
Smykkegigant leverer milliardoverskud trods mindre tilbagegang
Smykkegiganten har netop præsenteret sit regnskab for 2023, der viser endnu en rekordhøj omsætning. Virksomheden satser på global tilstedeværelse primært i USA og Latinamerika med åbningen af konceptbutikker og shop-in-shops.
Sneakerbrand fortsætter med at levere plus på bundlinjen
Sneakerbrandet oplever en mindre tilbagegang, men leverer fortsat overskud på bundlinjen. "Vi er godt tilfredse med, at vi er vækstet på toplinjen, selvom vi har lavet nogle ret store investeringer. Det er jo ikke altid, at de to ting går hånd i hånd, men det er vi heldigvis lykkedes med," fortæller CEO'en til TØJ.
Hummel stormer frem i USA
Hummel har de seneste år haft øjnene skarp rettet mod det amerikanske marked, og nu begynder startegien på den anden side af Atlanten for alvor at bære frugt. ”Fodbold er vores vej ind på et konkurrencepræget marked," fortæller CEO'en.