Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Barbara Potts
Benny Kristensen
Benny Kusk
Bent Aage Madsen
Bent Alsø
Bent Birger Rasmussen
Bent Borup Jensen
Bent Knudsen
Bent Kristensen
Bent Mosgaard
Bent Noer
Bent Ole Hvid
Bente Bertelsen
Bente Rørbæk Heiberg
Bernt Dahl
Betina Brændgaard Tolstrup
Betina Simonsen
Bettina Balslev Sørensen
Birger Heine Rasmussen
Birgit Aaby-Bruun
Birgit Marie Sørensen
Birgit Utoft
Birgitta Sonn
Birgitte Hjorth Rusberg
Birgitte Møller Bonnerup
Birgitte Raben Olrik
Birgitte Ulrich Høyer
Birte Elisabeth Toosbuy
Birtthe Thønsby
Bitte Kai Rand
Bjarke Lauge Christensen
Bjarne Brink Jeppesen
Bjarne Holden
Bjarne Sass-Petersen
Bjarne Skovgaard Schmidt
Bjarne Stæhr
Bjørn Werring Bruun
Bo Birk
Bo Boulund Knudsen
Bo Egeriis
Bo Ensted Danielsen
Bo Lyngsø
Bo Raahauge Rasmussen
Bo Storm
Bob Bøtker
Bodil Irene Jørgensen
Brian Christensen
Brian Kristoffersen
Brian Morten Pedersen
Britt Haunstrup Andreassen
Her er Global Change Award-vinderne

Hver år afholder H&M Foundation Global Change Award. Her kommer deltagere med deres idéer til, hvordan man kan gøre modeindustrien mere bæredygtig. Dette års Global Change Award er netop blevet afholdt, og fem vindere er fundet.


Trine Wackerhausen: ”Stop overproduktionen”

På trods af designmæssig succes lukkede Trine Wackerhausen for et par år siden sit eget brand, Wackerhaus. ”Nu er jeg lykkelig,” siger designeren, der i dag er freelancer og laver få design i eget navn. Hun opfordrer branchen til at producere mindre tøj – og dermed langt færre udsalg og lagersalg.


3 tidløse klassikere du bør satse på

De klassiske silhuetter med et nutidigt tvist bliver eftertragtet i takt med, at forbrugerne bliver mere bevidste om forbrugskulturens effekt på klimaet. Her får du tre tidløse modeklassikere, der er værd at holde øje med i de kommende sæsoner.


Vernon Sport: ”Jeg købte en brugt Citroën 2CV flipperbil, og så var det ellers bare ud på landevejen”

Vernon Sport er en distributørvirksomhed til hele Skandinavien, som i dag repræsenterer omkring 14 forskellige brands til både mænd, kvinder og børn. Virksomheden kunne i 2018 fejre 30­års jubilæum, og i den forbindelse har TØJ talt med administrerende direktør, Morten Vernon, som med sine 55 år kører og udvikler virksomheden med fast og kyndig hånd – dog med en snert af barnlig glæde og en masse drengestreger til overs.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.