Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Fie Geerda Monies
Finn Godskesen
Finn Hoffmann
Finn Lasse Fredskov
Finn Mouritz Lybeck Jepsen
Finn Nyholm Albertsen
Finn Poulsen
Finn Simper
Flemming Brerup
Frank Kristoffersen
Frank Lorenz
Frank Lund Nielsen
Frank Prüsse Skov
Frank Siim Sørensen
Frank Skovgaard Andersen
Frank Troelsen
Frank Vestergaard Hansen
Frans Grønholdt Truelsen
Franz Schnoor
Frederik Pultz Schjøtt Axelsen
Frederikke Sehested Høeg Larsen
Frederikke Valhøj Kampmann
Freya Dalsjø
Frits Heiring Sørensen
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.