Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Laila Dianne Vangsgaard
Lars Bjerg Sørensen
Lars Bjerregaard Mikkelsen
Lars Bøje Pedersen
Lars Christian Harris Engel
Lars Dybkjær
Lars Galthen Bech
Lars Guldberg Bang
Lars Hammer
Lars Handrup
Lars Ibsen Elbæk
Lars Ilanguaq Angelo Sørensen
Lars Isaksen
Lars Kirstein Andersen
Lars Kjeld Skov Rasmussen
Lars Kjersgaard Schacksen
Lars Kølbæk
Lars Køllner Eilertsen
Lars Langelund Jørgensen
Lars Martin Michelsen
Lars Michael Alstrup
Lars Morten Jensen
Lars Munkholm
Lars Munthe
Lars Riis Jensen
Lars Rishøj
Lars Sandgaard
Lars Skjærbæk Mathiassen
Lars Skjønnemann
Lars Spang Kjeldsen
Lars Søndergaard
Lars Tavsen
Lars Utoft
Lars-Erik Houmann Christensen
Lars-Peder Sander
Lasse Leere Nielsen
Lasse Norborg Simonsen
Lasse Pedersen
Lau Kjær Knudsen
Laura Høgenhof Axelsen
Lena Boel Graversen
Lena Kirkegaard Andersen
Lena Trend Hansen
Lene Bachmann
Lene Friis
Lene Høffner
Lene Nielsen
Lene Zahll Sand
Lene Østerberg
Lennart Bent Lajboschitz
Lili Denta
Lilian Frederiksen
Linda Daugaard Pedersen
Linda Kaysen Hansen
Line Birk Hallberg
Lis Clausen Beck
Lis Merete Gøbel Noer
Lis Vikky Jensen
Lisbeth Hassing
Lise Kaae
Lise Lotte Guldbæk
Lise Lotte Johansen
Lise-Lotte Svenninggaard
Liselotte Vestervig Olsen
Lissi Harbo Jensen
Lone Dalsgaard
Lone Pedersen
Lone Rygaard Jeppesen
Lone Stochholm Klein
Lone Vindberg Høfler
Lotte Honoré
Lotte Kirstine Bundgaard
Lotte Moslund
Louise Bechmann
Louise Hækkerup
Louise Lundholm
Ludvig Bror Grundahl
Luise Sejrup
Lukasz Leszek Leszczynski
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.