NN07 har i regnskabsåret 2021 sat omsætningsrekord, og væksten er kommet fra samtlige markeder, hvor brandet forhandles.

Det danske brand NN07 har i regnskabsåret 2021 leveret en tocifret vækst samt en omsætningsrekord. Årets resultat er således fordoblet fra 13,9 mio. kroner i 2020 til 25 mio. kroner i 2021.

NN07 står for No Nationality, og 07 henviser til året, hvor virksomheden blev stiftet af to venner. At virksomheden henvender sig til mennesker uanset nationalitet, hænger godt sammen med, at væksten i NN07 er kommet fra samtlige de markeder, som modebrandet opererer på.

”Vi viser i 2021, at interessen for vores brand vokser over hele linjen – både vores vigtige hjemmemarkeder i Skandinavien og vores internationale markeder viser fremgang. Vores brand udspringer af vores kompromisløse og veldesignede produkter, der sammen med vores stærke værdier virkelig resonerer med forhandlere og forbrugere på tværs af vores markeder,” siger CEO i NN07, Anders Rahr, i en pressemeddelelse.

De gode resultater kan også spores til en investering på det amerikanske marked samt en digitalisering og optimering af værdikæden. Herudover er hele teamet også blevet oprustet, ligesom onlinesalget er vokset markant.

”Det enestående NN07-team skal sammen med vores partnere og kunder have æren for de flotte resultater i 2021. Det kan vi alle være meget stolte over. Når vi kigger længere frem, så har vi også rigtig gode forventninger til 2022, hvor vi forventer fortsat vækst og nye spændende projekter. Og så glæder vi os til at byde endnu flere forhandlere velkommen,” lyder det fra Anders Rahr.

Lige nu forhandles NN07 af 500 premium retailers over hele verden.

 

Foto: NN07