Modebrandet, der har base i Kolding, har oplevet en stigende bundlinje gennem de seneste par år. De leverer et nyt tocifret millionresultat og forventer yderligere vækst: “Vi har oplevet en solid fremgang på tværs af hele forretningen, hvor alle tre salgskanaler bidrog til væksten,” fortæller CEO’en.
Nümph A/S har netop præsenteret en ny årsrapport, som er gældende for perioden fra den 1. januar 2024 til den 31. december 2024.
Nümph A/S kan se tilbage på et stærkt 2024 med et årsresultat på 12,9 mio. kroner – en markant stigning i forhold til 10,5 mio. kroner sidste år. Bruttofortjenesten voksede med 5,9 mio. kroner og lander på 39,9 mio. kroner. Egenkapitalen udgør 30,3 mio. kroner.
Alle tre salgskanaler bidrog til væksten hos Nümph:
”Vi har oplevet en solid fremgang på tværs af hele forretningen. Det skyldes ikke mindst vores målrettede fokus på kundernes behov samt strategiske investeringer i vores to kernebrands og deres universer,” fortæller CEO Peter Kristian Christiansen.
Fremgangen er skabt gennem en stærk holdindsats fra hele organisationen, lyder det videre. Medarbejdernes engagement og samarbejde har været afgørende for det positive resultat.
Nümph forventer en fortsat positiv udvikling i det kommende regnskabsår og vil fortsætte investeringerne i både produkter, kundeoplevelse og brandudvikling.
Nøgletal for Nümph A/S
| 2024 | 2023 | 2022 | |
| Omsætning | - | - | - |
| Bruttofortjeneste | 39.904.000 DKK | 33.964.000 DKK | 32.107.869 DKK |
| Resultat før skat | 16.148.561 DKK | 12.849.840 DKK | 9.264.657 DKK |
| Årets resultat | 12.965.000 DKK | 10.594.000 DKK | 7.918.248 DKK |
| Balance | 75.101.868 DKK | 64.403.492 DKK | 77.290.923 DKK |
| Egenkapital | 30.346.000 DKK | 27.279.000 DKK | 22.600.553 DKK |
Foto: Nümph A/S








