Modebrandet, der har base i Kolding, har oplevet en stigende bundlinje gennem de seneste par år. De leverer et nyt tocifret millionresultat og forventer yderligere vækst: “Vi har oplevet en solid fremgang på tværs af hele forretningen, hvor alle tre salgskanaler bidrog til væksten,” fortæller CEO’en.

Nümph A/S har netop præsenteret en ny årsrapport, som er gældende for perioden fra den 1. januar 2024 til den 31. december 2024.

Nümph A/S kan se tilbage på et stærkt 2024 med et årsresultat på 12,9 mio. kroner – en markant stigning i forhold til 10,5 mio. kroner sidste år. Bruttofortjenesten voksede med 5,9 mio. kroner og lander på 39,9 mio. kroner. Egenkapitalen udgør 30,3 mio. kroner.

Alle tre salgskanaler bidrog til væksten hos Nümph:

”Vi har oplevet en solid fremgang på tværs af hele forretningen. Det skyldes ikke mindst vores målrettede fokus på kundernes behov samt strategiske investeringer i vores to kernebrands og deres universer,” fortæller CEO Peter Kristian Christiansen.

Fremgangen er skabt gennem en stærk holdindsats fra hele organisationen, lyder det videre. Medarbejdernes engagement og samarbejde har været afgørende for det positive resultat.

Nümph forventer en fortsat positiv udvikling i det kommende regnskabsår og vil fortsætte investeringerne i både produkter, kundeoplevelse og brandudvikling.

Nøgletal for Nümph A/S

  2024 2023 2022
Omsætning---
Bruttofortjeneste39.904.000 DKK33.964.000 DKK32.107.869 DKK
Resultat før skat16.148.561 DKK12.849.840 DKK9.264.657 DKK
Årets resultat12.965.000 DKK10.594.000 DKK7.918.248 DKK
Balance75.101.868 DKK64.403.492 DKK77.290.923 DKK
Egenkapital30.346.000 DKK27.279.000 DKK22.600.553 DKK

Foto: Nümph A/S