Siden maj har virksomheden leveret for H&M Danmark, og nu udvides samarbejdet. “Det er med tiden blevet tydeligt, at fleksibilitet og hurtighed er omdrejningspunktet for at kunne sikre en god shoppingoplevelse,” siger Pauline Laudrup, Communication Specialist & Press Officer ved H&M, til TØJ.

Logistikvirksomhederne har haft travlt det seneste år. Det viser Dansk Erhvervs logistikanalyse for 2021.

Og nu får den svenske logtech-virksomhed Budbee endnu mere travlt. Siden maj 2021 har virksomheden leveret for H&M Danmark, og nu fortsættes og udvides samarbejdet til flere mærker under H&M Group. Blandt andet COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M Home og Arket.

“Siden 2017 har H&M Group investeret i Budbee via investeringsarmen H&M CO:LAB. Derfor har vi fulgt deres succesfulde rejse, og glæder os nu over at blive en endnu større del af deres dedikerede team. Det er med tiden blevet tydeligt, at fleksibilitet og hurtighed er omdrejningspunktet for at kunne sikre en god shoppingoplevelse, og vi glæder os meget over at kunne tilbyde vores kunder endnu en leveringsform, der netop er bidragende til dette,” siger Pauline Laudrup, Communication Specialist & Press Officer ved H&M, til TØJ.

 

Fleksibel levering

Udover hjemmeleverancer tilbyder Budbee også en bokstjeneste i Danmark ved navn Budbee Box. Det er fleksible afhentningssteder, der står ved butikker og storcentre i hele landet.

Brugen af Budbee Box falder sandsynligvis i god jord ved forbrugerne. Dansk Erhvervs nye E-handelsanalyse for juli viste nemlig, at den foretrukne leveringsform er den, hvor forbrugeren selv klarer det sidste stykke af leveringen. Eksempelvis ved at hente i en pakkeshop.

 

Foto: Budbee