Kunderne er mere digitalt erfarne, mere selektive og mere kræsne end nogensinde før. pej gruppens New Retail Day-konference klæder dig på til den nye købsadfærd med inspiration og konkrete løsninger.

Coronapandemien forandrede meget. Blandt andet den danske detailhandel, der gennemgik mindst fem års udvikling på bare 12 måneder.

Men også kundernes købsadfærd gennemgik en forandring, som kommer til at holde ved. De er nu mere digitalt erfarne, mere selektive og mere krævende end nogensinde før. Men forandringer skaber også nye muligheder.

Retailkonferencen New Retail Day giver dig inspiration og konkrete løsninger inden for effektiv e-handel, digital aktivering og nye butiksoplevelser. Så er du klædt på til at imødekomme den nye købsadfærd med innovative ideer.

Hør blandt andet om, hvordan Birger Christensen har tilpasset en historisk virksomhed til en ny virkelighed.

Du kan også opleve et live interview med Mads Nørgaard med fokus på, hvordan brandet har udviklet sig og samtidig holdt DNA’et intakt.

Copenhagen Cartel går også på scenen, hvor stifter Katrine Lee Larsen fortæller om de innovative tanker og rejsen fra idé til produkt.

Og der er mange flere oplægsholdere, du kan opleve.

New Retail Day afholdes i København den 26. april 2022 og i Aarhus den 28. april 2022.

Se programmerne og læs mere her.

 

Er du abonnent på TØJ? Så har du mulighed for at få 500 kroner i rabat på din billet til pej gruppens New Retail Day-konference i april 2022. 

Er du ikke abonnent, kan du læse mere om muligheden her.

 

Foto: Pexels