E-handelsekspert Lars Hedal er skarp på de vigtigste e-handelstrends, man som e-handler bør tilpasse sig. En af disse trends er udfordringerne ved de dominerende globale spillere som Amazon. 

Med et buldrende e-handelsmarked går tingene stærkt, og præmisserne ændrer sig hele tiden. Forbrugerne stiller nye krav, konkurrenterne lancerer smarte, innovative features og nye spillere, som de udenlandske markedspladser og webshops, er pludselig en del af ligningen.

Men hvordan bør virksomheder imødekomme forbrugerne anno 2018, hvordan skal de tage kampen op mod globale giganter som Amazon, og hvad skal der til for, at netop din webshop er et skridt foran konkurrenternes?

Lars Hedal, e-handelsekspert samt stifter og adm. direktør hos e-handelshuset Hesehus, har måske svaret. De sidste syv år har Lars Hedal sammen med Hesehus opnået topplaceringer til E-handelsprisen, og tre gange er Hesehus blevet kåret som den bedste virksomhed til at skabe resultater for deres kunder.


Du kan møde Lars Hedal til pej gruppens Retailkonference 2018, og høre om de 10 vigtigste e-handelstrends, man som e-handler bør tage højde for, hvis ens webshop skal gøre sig blandt de bedste.

På Retailkonferencen kan du opleve et hav af kompetente oplægsholdere, som vil bidrage med masser af inspiration, konkrete anbefalinger og ny viden inden for retailbranchen.