Efter stor succes med åbningen af kædens første danske butik har Lindex fremskyndet åbningen af sin danske webshop.
I oktober 2019 åbnede den svenske highstreet modekæde Lindex sin første butik i Danmark og modtog rekordmange besøgende. Mere end 50.000 kunder har gæstet butikken i løbet af den første måned, og den store succes har ført til, at Lindex nu har fremskyndet åbningen af en ny, dansk webshop. Det oplyser Lindex i en pressemeddelelse.
”Jeg havde høje forventninger til åbningen af Lindex i Danmark, men jeg havde aldrig forventet en åbning som den, vi har oplevet. Mig bekendt har Lindex i sin 65-årige historie aldrig haft en åbning med næsten 14.000 gæster i den første weekend og en kø på åbningsdagen, der begyndte to timer før den officielle åbning og fortsatte i timerne efter,” udtaler leder af franchises i Lindex, Johan Isacson, der bakkes op af Lindex’ danske franchiseejer:
”Vi er taknemmelige for den modtagelse, vi har fået i Danmark. Vi har fået meget positiv respons fra vores brugere på sociale medier, og det har været med til at fremskynde åbningen af vores nye webshop. Vi ser frem til at byde gæster velkommen til lindex.dk,” udtaler franchiseejer af Lindex i Danmark, Loa D. Kristjansdóttir.
Den nye, danske onlinebutik åbnede fredag i sidste uge og det med priser i danske kroner, hurtig leveringstid og en ny click & collect-service, lyder det i pressemeddelelsen, der videre oplyser, at onlinebutikken i Danmark drives i samarbejde med DAO.