Når brands og producenter skal sælge til retailkunder, kan varebestillingen lige så godt laves via en B2B-onlineplatform. Salget bliver væsentligt nemmere, lyder det fra Niklas Joensen fra danske Traede, som står for løsninger til B2B-ecommerce.
Nu er det slut med tungt papirarbejde og et væld af opringninger, når brands og producenter skal sælge B2B. For flere brands og producenter sælger nu ikke kun online til slutbrugerne, men rykker også B2B-salget over på nettet.
Retailkunderne kan således lave bestillinger via brandets eller producentens egen onlineplatform. Det giver mere convenience til butikkerne, i en grad der hidtil har været forbeholdt slutforbrugerne.
Den cloud-baserede salgsplatform Traede tilbyder B2B-ecommerce, hvor de hjælper virksomheder med at optimere og styre B2B-salget. COO hos Traede, Niklas Joensen, påpeger, at der er sket en stor udvikling i B2B-ecommerce markedet, hvor retailere agerer som forbrugere i en online og digital verden.
Efterspørgslen på Traedes løsninger er stor, og virksomheden vækstede markant i 2017, hvor to tredjedele af virksomhedens kunder kom til.
Vil du høre mere om Traedes tilgang til B2B-ecommerce? Så kan du møde Niklas Joensen til pej gruppens Retailkonference 2018.
På Retailkonferencen kan du opleve et hav af kompetente oplægsholdere, som vil bidrage med masser af inspiration, konkrete anbefalinger og ny viden inden for retailbranchen.