Snart udkommer årets sidste trykte udgave af TØJ – Fashion & Business Trends. Som altid kan du glæde dig til den årlige Top 150-analyse over modebranchen samt en masse spændende brancheartikler og portrætter – herunder fortællinger om Matinique, Postyr og Núnoo.

I årets sidste udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends bringer vi den årlige Top 150-analyse over modebranchens producenter og agenter. Her kan du få indblik i branchens bedst indtjenende virksomheder og på højdespringere og maveplaskere samt få perspektiv på den generelle økonomiske udvikling i løbet af 2017 og første halvår af 2018.

Men denne udgave handler ikke kun om Top 150. Du kan også læse portrætter med tre spændende brancheaktører: Matinique, Postyr og Núnoo. Vi bringer også et tema om strømper, hvor vi sætter fokus på MP Denmark, Dear Denier og Falke.

Derudover byder årets sidste udgave på et tema om farvetrends, hvor vi stiller skarpt på colour forecasing og giver et indblik i, hvordan de to danske brands Résumé og Knowledge Cotton Apparel arbejder med farver. Du kan også blive klogere på kerneforretningen på nettet og storyliving i de fysiske butikker.

Glæd dig til at læse med, når TØJ nr. 4 2018 udkommer torsdag den 29. november 2018.


Branchebladet sendes fysisk til alle abonnenter, som også kan læse bladet online i e-pages fra den 29. november 2018.

Er du ikke abonnent? Læs mere om et abonnement på TØJ – Fashion & Business Trends her.