3 hurtige til….  2 indkøbere

Hvordan påvirker krisen butikkernes indkøbsproces? Kasper Hostrup fra Goods i København og Hanne Sohl fra ff2 i Aarhus fortæller, hvordan de griber det an.

Autumn / Winter 23/24: Børnestilguide

pej gruppens fire trendtemaer visualiseres med kollektionsbilleder fra børnebrands i en inspirerende trend- og farveguide til sæsonen AW 23/24.

Arkk Copenhagen: ”Vi vil vise hele verden vores nye sneakers, vi har arbejdet på i to år”

Arkk Copenhagen har fokus på deres teknisk udviklede sneakers, som skal indtage hele verden. CEO, Thomas Refdahl og kreativ direktør, Kasper Høj Rasmussen fortæller om deres hurtigspurt indenfor vækst og om fuld fart på ambitioner og satsninger.

Bliv klar til Aarhus Fashion Week

Aarhus Fashion Week bliver en relevant og effektiv salgsmesse, hvor indkøberne kan samle alle deres indkøb på ét sted. 

3 hurtige til Woden

Carsten Holm, CEO hos Woden, fortæller om deres showroom i Bella Center, og hvad der bliver omdrejningspunktet i det. 

Autumn / Winter 23/24: Trend– & farveguide

Der er masser af inspiration i trend- og farveguiden til sæsonen AW 23/24, hvor fire trendtemaer er visualiseret med udvalgte kollektionsbilleder.

Anti-trend er det bæredygtige valg

Vores tid er præget af en voksende immaterialisme og en øget miljøbevidsthed. Der er en længsel efter (fællesskabs- og dele-) oplevelser og et tiltagende behov for demokratisk bæredygtigt design, der kan udgøre en antitese til forbrugerismens køb-og-smid-væk-mentalitet. Der ligger et anti-forbrugsbehov heri, som kan virke svært at arbejde med som produktdesigner. Men dette behov skal ikke nødvendigvis betragtes som et benspænd – snarere kan det lede til nye muligheder og måder at skabe produkter og -oplevelser på.

3 hurtige til Bertoni

International Sales Manager Thomas Mark Riis fortæller om herretøjsbrandets SS 23-kollektion og forventningerne til modeugen.

3 hurtige til 2 indkøbere

Hvorfor er det vigtigt for en indkøber at besøge de fysiske messer og showrooms? Helle Bahne fra Bahne og Trine Kær fra Blossom fortæller, hvad det betyder for dem.

Bliv klar til Aarhus Fashion Week

Eftervirkningerne af nedlukningen har skabt en stor interesse for fysiske salgsmøder, og derfor finder mange udstillere og indkøbere vej til Aarhus Fashion Week.

5 game-changing metaverse retail concepts

The metaverse is not a thing of the future – it is already moving retail beyond the physical restraints of reality. Immersive experiences offer unique ways to engage with a younger, wider audience, helping brands stay engaged and relevant.

Autumn/Winter 22/23: Trend– & farveguide

Forestil dig et forhindringsløb, hvor ingen af deltagerne har nogen anelse om, hvad det indebærer at deltage. Forestil dig, at dette forhindringsløb har varet meget længere, end deltagerne overhovedet havde kunnet forestille sig. Forestil dig, at udfordringerne bliver ved med at dukke op, men hver gang i en ny form eller kontekst. De stærke bliver ved med at overvinde udfordringerne og kommer videre – på ren og skær viljestyrke. Viljestyrken vil give selvtillid og en tro på, at de også kan klare den næste udfordring.