AW 23/24: Børnestilguide

Få indblik i farver, former og materialer, når pej gruppens trend­redaktør kaster lys over sæsonen efterår og vinter 23/24 med en inspirerende børnestilguide.

Skotrends AW 23/24: Realisme, optimisme og fremdrift

pej gruppen giver dig et overblik over de vigtigste skotrends til efteråret og vinteren 23/24, hvor vi møder en forbruger, som er gearet til forandring. Det kan ses på skotrenden.

Grunt: ”Vi er ikke et pussenusset børnetøjsbrand”

Det er voksentøj til teenagere. CEO’en hos Grunt, Chung W. Cheung, vil væk fra det gamle image om børnetøj og satser på at lave det fedeste teenagetøj i Skandinavien.

Arkk Copenhagen: ”Vi vil vise hele verden vores nye sneakers, vi har arbejdet på i to år”

Arkk Copenhagen har fokus på deres teknisk udviklede sneakers, som skal indtage hele verden. CEO, Thomas Refdahl og kreativ direktør, Kasper Høj Rasmussen fortæller om deres hurtigspurt indenfor vækst og om fuld fart på ambitioner og satsninger.

Saga Copenhagen: ”Det er vores fortælling om den allerbedste start på livet ”

Familien danner grundlag for hele historien om børnetøjsmærket Saga Copenhagen, som ud fra et indre hjertekompas skaber en tryg start for de små børn.

Esmé Studios: Brandets bæredygtige rejse begynder i Indien

En indisk fabrik blev definerende for Esmé Studios, der udvikler kollektioner i bæredygtige materialer og bygger på værdierne fra slow living. Alt fra designproces til ansatte er funderet af den ansvarlighed, som brandet er bygget op om.

Kronstadt: ”Folk ved, hvad de kan forvente af os”

Kronstadt behøver ikke være de allersmarteste i (mode)klassen. De har fundet sig til rette i rollen som et solidt tøjmærke til mænd, der er skarpe på skjorter, strik og sweats. Genkendelighed og gensalg af bestsellers er succesparametre hos den fynske modevirksomhed.

Bliv klar til Revolver

Der har været stor opbakning til Revolver, og den fuldt bookede messe er nu klar til en ny sæson, selvom tiden er udfordrende for mange i branchen. 

3 hurtige til….  2 indkøbere

Hvordan påvirker krisen butikkernes indkøbsproces? Kasper Hostrup fra Goods i København og Hanne Sohl fra ff2 i Aarhus fortæller, hvordan de griber det an.

Bliv klar til CIFF Kids

Glæd dig til sæsonens CIFF Kids-messe, som blandt andet byder på spændende nye brands i børnehøjde og farveglade kunstinstallationer. 

Bukela Shoes: Ekspreskollektioner med herningensisk forretningssans og italiensk kvalitet

En forkærlighed for sko og fælles interesse for det gode håndværk fik mor og søn til at stifte Bukela Shoes i 2014. De værner om deres produktion på små, italienske fabrikker og satser på ekspresleveringer.

Bliv klar til messerne i Vejle

Fornyelse og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, for der er værdi i at mødes fysisk med kunder og styrke den personlige relation.