Site icon Branchebladet TØJ

Simon Kvamm er ny frontfigur for Matinique

Det danske herretøjsbrand Matinique har fået endnu en kendt dansker med ombord som kampagnemodel.

Både Ulrich Thomsen og Rune Glifbjerg har været kampagnemodeller for den danske herretøjsvirksomhed Matinique. Nu har brandet fået Simon Kvamm som frontfigur, da han dette efterår vil optræde som kampagnemodel for det danske herrebrand.

Valget er faldet på lige netop musikeren, fordi han med sit rå, maskuline udtryk inspirerer et bredt udsnit af danskerne og skiller sig ud fra det traditionelle modebillede.

”Med sin inspirerende musik og personlighed favner Simon Kvamm bredt. Han er selvsikker, men altid med benene solidt plantet på jorden, og han er derfor et godt eksempel på nutidens moderne mand. Han har både karakter og kant og er en kæmpe inspiration for mange danske mænd, hvilket afspejler lige præcis det, vi gerne vil være med vores brand. Derfor er Simon det oplagte ansigt for Matinique anno 2019,” siger Morten Dybdahl, der er Brand Director hos Matinique, i en pressemeddelelse.

Også Simon Kvamm er glad for samarbejdet med Matinique.

”Det er ingen hemmelighed, at Matinique har fyldt en stor del af min garderobe over årene. Jeg går som sådan ikke op i mode, men jeg går op i det tøj, jeg har på, og for mig rammer Matinique et klassisk, stilfuldt udtryk, som jeg føler mig godt tilpas i. Derfor var det helt naturligt for mig at takke ja til samarbejdet,” fortæller Simon Kvamm.

Exit mobile version